Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Körde du några ölhävningar, Mats? 😉

Nä, jag tog bärsen i cykelflaskan 😉

EDIT: Syftningsfel rules! Jag får skylla på de två belgiska i magen...

Ahmen KAN inte nån av er singla killar förbarma er över Pia i Lyxfällan? Hon vill ha en kille som kan köpa ett hus så alla hennes trädgårdstomtar kan få bo nån annanstans än i källaren (och och nån så är det ju synd om dem!). Jag tycker faktiskt lite synd

Fyra förråd fulla med grejor och hela lägenheten full av prylar...

Herreje...

Min första tanke var att människan är ju inte klok!

Jag har upptäckt frälsningen med att "Rensa i röran med Feng Shui"... Har man väl börjat slänga, så kan man inte sluta! 😉

Visst är det underbart att få städa och släng allt som inte är använt på hur länge som helst?

Själv rensade jag källarförrådet och körde drygt 10 lådor med skräp till återvinningen, vilket resulterade i att jag endast har 4 mindre lådor samt 4 tomma dans

Nu har jag en fundering, som jag har svårt att hitta svaret på.
Hur låser man en cell i Excel 2002, när man ska kopiera ner en formel en sådär 20 rader.
Alltså den ena cellen ska vara samma för hela raddan... Har en engelsk version av excel o förstår inte

Om jag förstår dig rätt... Testa dollartecken framför bokstaven och/eller siffran för cellen, tex; =$E$24+....

Har testat det men excel2002 accepterar inte det... Gillar inte detta alls.
Hur svårt ska det vara

Hittade just lösningen själv, enträgen vinner. 🙂
Fungerade om man skrev in det exakta cellnamnet istället för att klicka med musen