Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:02Det viktigaste är väll att röra på sig med syfte att hålla sin kropp igång.
Jag är sjukt glad för övrigt. Om några veckor flyttar jag till gbg och kommer att bo 10 mins promenad från jobbet. Det ska bli så tokigt skönt att inte behöva välja mellan att tr
Det viktigaste är väll att röra på sig med syfte att hålla sin kropp igång.
Jag är sjukt glad för övrigt. Om några veckor flyttar jag till gbg och kommer att bo 10 mins promenad från jobbet. Det ska bli så tokigt skönt att inte behöva välja mellan att tr
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:10Grattis NIklas! kul att du tycker det är kul att flytta, många andra tycker ju att det är bland det värst som finns....
JAg sitter och försöker sätta ihop ett spinningpass... mitt första, det går åt helvete, ngn som kan ge mig nåt tips? jag kommer ju var
Grattis NIklas! kul att du tycker det är kul att flytta, många andra tycker ju att det är bland det värst som finns....
JAg sitter och försöker sätta ihop ett spinningpass... mitt första, det går åt helvete, ngn som kan ge mig nåt tips? jag kommer ju var
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:28Tack Emelie! Förändring är bra, tror jag. 🙂
Anders sitter ju samma sits, han har säkert massa bra tipps för hur han lyckades bygga sitt första pass iaf.
Tack Emelie! Förändring är bra, tror jag. 🙂
Anders sitter ju samma sits, han har säkert massa bra tipps för hur han lyckades bygga sitt första pass iaf.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:29Jupp, tycker det är hur kul som helst, och har snarare problemet att jag har för många idéer och alternativ. 🙂
Jupp, tycker det är hur kul som helst, och har snarare problemet att jag har för många idéer och alternativ. 🙂
Quote from Fredrik Svensson on 7 September 2009, 23:31Välkommen till stan Nicklas Asp! Kuuuul att du hittar hit, om du gillar löpning har vi massor av ställen, kanske börjar du med Skatås? 😀
Välkommen till stan Nicklas Asp! Kuuuul att du hittar hit, om du gillar löpning har vi massor av ställen, kanske börjar du med Skatås? 😀
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 12:46Tack Nina! Jo, jag har hört att skatås är stället dit man ska. Men jag är på att springa var som i stort sett. Det är det som är det roligaste när man får se nya saker. Så tar gladeligen emot tips! 🙂
Och det verkar ju finnas en del här som gillar att spr
Tack Nina! Jo, jag har hört att skatås är stället dit man ska. Men jag är på att springa var som i stort sett. Det är det som är det roligaste när man får se nya saker. Så tar gladeligen emot tips! 🙂
Och det verkar ju finnas en del här som gillar att spr
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 12:54Och om du fortfarande är sugen på långdistans efter Lidingö, så finns det en riktigt fin sträckning från Kville upp förbi St Jörgens, Över Albatross GK ner mot Kärra och upp mot och förbi Svankällan, sen vidare till Säve och tillbaka. Riktigt fin natur oc
Och om du fortfarande är sugen på långdistans efter Lidingö, så finns det en riktigt fin sträckning från Kville upp förbi St Jörgens, Över Albatross GK ner mot Kärra och upp mot och förbi Svankällan, sen vidare till Säve och tillbaka. Riktigt fin natur oc
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 13:07Jag tror jag ska ta det lite lugnt den närmsta veckan efter lidingö och bara gymma då. Men hur lång sträcka pratar vi om där, Anders? Om du nu brykar cykla den... har du sämre kondis än det ser ut eller försöker du få mig strandad ute i göteborgs ödemark?
Jag tror jag ska ta det lite lugnt den närmsta veckan efter lidingö och bara gymma då. Men hur lång sträcka pratar vi om där, Anders? Om du nu brykar cykla den... har du sämre kondis än det ser ut eller försöker du få mig strandad ute i göteborgs ödemark?
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 13:31kör i vanliga fall en längre sträckning än den jag beskrev, men denna bär vara (taget ur huvudet) ca 2,5-3 mil... 🙂
kör i vanliga fall en längre sträckning än den jag beskrev, men denna bär vara (taget ur huvudet) ca 2,5-3 mil... 🙂
Quote from Fredrik Svensson on 8 September 2009, 14:41Men?! Åh vad schysst (... Eller hur det nu stavas?)
Den sträckningen går jue precis utanför mig. Jag skall absolut ta å köra den...(Hmm räcer eller möjligtvis mtb´n? Kanske går det att göra nån avstickare in i skogen? *funderar*).
Men?! Åh vad schysst (... Eller hur det nu stavas?)
Den sträckningen går jue precis utanför mig. Jag skall absolut ta å köra den...
(Hmm räcer eller möjligtvis mtb´n? Kanske går det att göra nån avstickare in i skogen? *funderar*).