Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Hyr in dig på en bondgård här i verkligheten och gör samma saker, så ska du nog kunna regga det här sen. 🙂

Bajk Rajder: det där var samma sak jag skrev. Fast mycket mer koncentrerat! (t+)

Ja skriver du sådär långt är det ingen som orkar läsa. Och orkar dom läsa fattar dom inte vad det står...

Bruse: Säg till om det är nåt mer jag kan komprimera och koncentrera! I textväg tänkte jag då 😀

Nä promenader är väl inte träning ens när det verkligen drar och bränner i låren och det gör ont i rumpmusklerna dygnet efter. Ni har säkert rätt.

Då vet jag riktlinjerna i den här gruppen..

Det var nog bara riktlinjer för vissa det där, jag har andra riktlinjer jag.
det är väl så det ska vara. Det är för min egen skull jag gör det här ju. För att se om jag rör nåt på mig alls 🙂

Ja, bara att se här i frågan redan. Lika många definitioer på vad träning är som svarare. Säger som de sa i det gamla programmet Bullen, vid tittarfrårna:
"Så länge det känns bra för dig, och inte skadar nån annan, så är det ok". 😉

Så länge du utför en

Jennie, när det tar en timme att gå 100 meter, då fasenimej känns det som ett maratornlopp! Nu när jag är frisk är allt under 10 mil uppvärmning.

Bruse jag förstår resonemanget. Samtidigt har jag än så länge dålig koll på vad som definieras som promenad/rask promenad osv. Jag vet inte ens om mina km/h är nårlunda snabba eller rent ut sagt snigelhastigheter, just för att jag inte har koll. Jag vet b

Bruse är en promenerare av klass!

Annars tycker jag om definitionen, motionera för att bibehålla och träna för att bli bättre. Vilken nivå det handlar om är ju helt individuellt.