Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Aha, sedärja. Säg till när och om det passar, så kan du få en guidad tur. 🙂

Haha, nån som är uttråkad??

Själv har jag precis kommit hem från gyme. Har hållit mitt första pass som instruktör nu. Och det gick helt ok. Kunde varit bättre, men också mycket sämre. Så jag är trots allt nöjd. Bara att förbättra tills nästa pass.

Way to , Anders! 🙂 Första gångerna jag höll pass var jag nervös, men jag tyckte det var SÅ kul!!! Jag hoppas att du tyckte det med! 🙂

ÅH! Nu visar de en massa nakna människor på TV... :O

Såg det med, så skönt oblyga dem var 🙂

Jaja, det otroligt roligt! Hade till och med en återvändande besökare på mitt första pass, det du! 😀

Och bättre kommer det bli när jag kommer in i det lite mera framöver. Dock inte samma magiska känsla som Emelie skrev om i en annan tråd. Men kan bero p

Har varit duktig idag, städat tre rum och sen varit på tufft spinningpass:-)

Anders bra att det gick bra, helt rätt tänkt... Mitt pass var inte nånstanns perfekt (missade en hel låt...)jag är jätte själv kritisk men det var en magisk känsla....

Så skönt!!! En del av ett jätteprojekt som jag har ansvar för har blivit uppskjutet fram till nyår. Ett års dålig samvete släppte under dagen från mina axlar. Nu har jag möjlighet att jobba ikapp de delar av projektet som jag har skjutit på (samt slipper

Mats E: Fasen vad skönt det låter! 🙂

Ja, det är riktigt skönt *njuter fortfarande*. Och jag slog ihop de två olika alternativen. Både tränade och drack öl efter jobbet...