Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Grå, lite blå och ganska tråkig måndag och jag är trött och lite less. Just nu känns det mesta krångligt och jag önskar mig lite mer flyt.

"To love is to suffer. To avoid suffering, one must not love. But then, one suffers from not loving. Therefore, to

Det där med vilodagar tycker jag är svårt... Som idag t.ex: ska jag träna eller borde jag vila? Det är Aerobics med min favvoinstruktör... Jag kan ju inte svika henne och jag kan framförallt inte svika mig själv genom att MISSA ett favvopass! Å andra sida

Fniss, "träningsvärk i bakdelen" hihi

Jenny: Träna så klart! Risken finns att du kommer vara frustrerad om du inte går på favvopasset, det brukar jag bli i alla fall... 🙂

Ok, på allvar: sluta läs horoskop! Använd din egen hjärna och ditt hjärta. Lyssna på dom och följ om. Bästa är om de båda är i konsensus, men ibland ska man lyssna mer på hjärtat och ibland mer på hjärnan.

Jenny, skit i horoskopet, han som skrev det helgarderade ju sig... Det man själv vet med sig letar man efter i texter osv. (köper du en röd volvo, är det ganska troligt att du ser "fler" röda volvoar, inte för att det är fler ute och kör utan för att du u

Känner igen det där, men jag har alltid, observera: ALLTID ångrat mig efteråt att jag inte gått på passet.

Seså, masa dig iväg nu slöfock!

Pass och vila i morn.

Ok. Jag är bokad på Aerobics idag och imorn är det både stripaerobic (som jag vill testa) och Body Combat så jag kanske inte kan hålla mig därifrån då heller. Äsch, vem bryr sig? Man ska ju ha roligt här i livet, inte sant? Jag får väl vänja mig vid min n

ahmen guuuuuuuuuuuuu så kvinnoförnedrande med stripaerobic!