Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:12Svart blir inte lika dassigt efter att man fått däckskvätt på ryggen.
Svart blir inte lika dassigt efter att man fått däckskvätt på ryggen.
Quote from Lena O on 21 April 2011, 22:14men kasserad med däckavtryck på ryggen
men kasserad med däckavtryck på ryggen
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:16Jag brukar tvätta mina kläder.
Jag brukar tvätta mina kläder.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:29Prøv å se for dere en bilist som kjører på en sol opplyst vei. Rundt neste sving er det skygge og en svartkledd syklist.
Spørsmålet er: hvor mange sekunder tar det øyet og omstille seg, og personen for å reagere ?
Prøv å se for dere en bilist som kjører på en sol opplyst vei. Rundt neste sving er det skygge og en svartkledd syklist.
Spørsmålet er: hvor mange sekunder tar det øyet og omstille seg, og personen for å reagere ?
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:41Troligtvis lika många sekunder som om cyklisten varit gulklädd.
Troligtvis lika många sekunder som om cyklisten varit gulklädd.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:42Vad var det för färg på hjälmen?
Vad var det för färg på hjälmen?
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:52I regn cyklar jag inte i svarta t-shirten 🙂
I regn cyklar jag inte i svarta t-shirten 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 23:34Om jag inte får ha svarta kläder så cyklar jag inte alls, och det är sämre för både mig och er än om jag cyklar i svarta kläder...
Om jag inte får ha svarta kläder så cyklar jag inte alls, och det är sämre för både mig och er än om jag cyklar i svarta kläder...
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 23:56"I regn cyklar jag inte i svarta t-shirten"
Jag cyklar ogärna överhuvudtaget i regn;)
Vänligen
P.
"I regn cyklar jag inte i svarta t-shirten"
Jag cyklar ogärna överhuvudtaget i regn;)
Vänligen
P.
Quote from Lena O on 22 April 2011, 07:38P:
Jag längtar efter årets första riktigt skyfall ... ut på 8mils rundan.
Allt efter det är en baggis 🙂
P:
Jag längtar efter årets första riktigt skyfall ... ut på 8mils rundan.
Allt efter det är en baggis 🙂