Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 10:21Självklart får alla vara med. Målet är ju att göra 1572 km under ett år. Finns de de som känner att de vill gra det dubbla under året så är det ju deras egna mål. vem vet finns kanske folk i gruppen som tar rygg på någon och springer en tio mil mer än vad
Självklart får alla vara med. Målet är ju att göra 1572 km under ett år. Finns de de som känner att de vill gra det dubbla under året så är det ju deras egna mål. vem vet finns kanske folk i gruppen som tar rygg på någon och springer en tio mil mer än vad
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 20:23Det här tycker jag låter jättekul. Jag är med!! (V)
Det här tycker jag låter jättekul. Jag är med!! (V)
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 20:24EE har redan försvunnit.
EE har redan försvunnit.
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 20:28Bara den ene av dem. EE är kvar!
Bara den ene av dem. EE är kvar!
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 21:16Förlåt mig David. Ser nu att både EE och EE lämnat skutan. Fast utmaningen verkar finnas kvar 🙂
Förlåt mig David. Ser nu att både EE och EE lämnat skutan. Fast utmaningen verkar finnas kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2011, 21:19"Surra svenskan vid rors..."......
"Surra svenskan vid rors..."......
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 11:48Hm.. Lite märkligt att initiativtagaren hoppar av hela forumet. Nåja, man kan ju ändå genomföra (försöka genomföra) Sverigeresan. Inte som att vi skulle sprungit gemensamt ändå... 🙂
Själv vilar jag mig i form och hoppas att benen ska vara friska till n
Hm.. Lite märkligt att initiativtagaren hoppar av hela forumet. Nåja, man kan ju ändå genomföra (försöka genomföra) Sverigeresan. Inte som att vi skulle sprungit gemensamt ändå... 🙂
Själv vilar jag mig i form och hoppas att benen ska vara friska till n