Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 20:16Passar på att även jag tacka dig Miranda för peppen! 🙂
Passar på att även jag tacka dig Miranda för peppen! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 10:04Ah Kristina, det VAR alltså Miranda?
The lady, the myth, the legend…:-)
Ah Kristina, det VAR alltså Miranda?
The lady, the myth, the legend…:-)
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 10:59Hehehe, japp det var det. Hon ÄR ju en doldis 😉 men jag råkar bo nära henne så jag råkar känna igen henne.... 🙂
Hehehe, japp det var det. Hon ÄR ju en doldis 😉 men jag råkar bo nära henne så jag råkar känna igen henne.... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 11:02Är det inte lite udda att se Miranda utanför och inte i loppet?
Är det inte lite udda att se Miranda utanför och inte i loppet?
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 16:27Tror hon mest skenar omkring i spenaten nuförtiden, som en äkta doldis bland buskar och blader. 🙂
Tror hon mest skenar omkring i spenaten nuförtiden, som en äkta doldis bland buskar och blader. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2013, 19:08Hahaha.. om ni bara visste hur många som skrek "Varför springer inte du Miranda??" 😉
Men hallå, någon måste ju peppa eller? 😀 (t+)
Hahaha.. om ni bara visste hur många som skrek "Varför springer inte du Miranda??" 😉
Men hallå, någon måste ju peppa eller? 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 6 May 2013, 00:26Det var kanon med pepp! Lite som att ha Stenmark peppande bredvid slalombacken liksom... 🙂
Det var kanon med pepp! Lite som att ha Stenmark peppande bredvid slalombacken liksom... 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 11:27Hahaha smickrare där 😉
Hahaha smickrare där 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 14:19Miranda gör intryck och med sin frenesi får sin omgivning att njuta av terränglöpning. Sverige behöver Miranda frågan är om Miranda behöver Sverige? Grattis.;)
Miranda gör intryck och med sin frenesi får sin omgivning att njuta av terränglöpning. Sverige behöver Miranda frågan är om Miranda behöver Sverige? Grattis.;)
Quote from Funbeat user on 8 May 2013, 23:16Hahahahha BEEEECKER (H) 😀 😀 (H:)
Hahahahha BEEEECKER (H) 😀 😀 (H:)