Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Förstod det Magnus. Livet är aldrig rättvist. 😉

Doldisar som motionerar?
Det är vi alla.
Så att Miranda + andra inser att det är nödvändigt att hänga med i utvecklingen och sälja sig så mycket det går med mer eller mindre suspekta medel är helt OK.

Varför bara vara den man är?
Det är några få förunn

En av kriterierna är väl att den nominerande också ska inspirera andra. Hur någon ska kunna göra det och samtidigt förbli en doldis är mer än vad jag kan förstå. Jag har som sagt aldrig hört talas om Miranda men några måste ha gjort det och blivit inspire

Denna diskussion huruvida jag är en doldis eller inte följer jag med spänning. Detta är ju jättekul. Jag kanske ska sluta bli chockad och paff när folk känner igen mig, utan bara förutsätta att alla vet vem jag är 😉

Skämt å sido. Stort tack till alla g

Ajuste, en kommentar till KG. Kajsa Berg, Jonas Buud och Emelie Forsberg är Elit. Denna artikel handlar främst om oss som gått från motionär till elitmotionär 🙂

OT, men räknar med att det är ok så här långt ut i tråden. Blev tvungen att googla Emelie Forsberg och hittade en trevlig liten filmsnutt här:

http://www.svt.se/sport/fran-ingenstans-till-varldseliten

Miranda.
Hur definierar just du ordet elitmotionär?

Jag föreslog Jonas Buud. Jag läste ordet doldis som mest avgörande.
Plus vältränad.

OK. Skulle föreslagit Rune Larsson med tanke på alla de år han har hållit på.
Med sunt förnuft som bas. (t+)

En diskussion vi haft förut, den om "motionär"

Nu som då är för mig "motionär" någon som tränar med huvudmål att får röra på sig, inte för att tävla i officiella tävlingar - typ sanktionerade av förbunden. Nån som har som ambition och mål att tävla i ser

Vilken tråkig stämning det var i den här tråden, bara en massa snack om vem som borde fått utmärkelsen i stället.

Jag säger grattis och starkt jobbat.

Klara gränser är väl bäst - varför inte köra med samma som försäkringsbolagen?

Tjänar man mindre än 1 prisbasbelopp per år på sin sport är man motionär.