Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fast, Magnus, det där är ju en diskussion Du får ta med tidningen Outside, alternativt med de som har nominerat Miranda. Eller kanske både och?

Miranda kan ju knappast rå för att folk har nominerat henne, att hon har klarat de hårda fystesterna och dessu

Syliva, jag aspirerade såklart själv på priset som sveriges mest vältränade doldis och är nu bara bitter, du kom på mig...

Jag kanske måste börja blogga, hålla föreläsingar och starta event så att så många som möjligt får se vilken doldis jag är? 😀

Saxat från Wiktionary gällande begreppet doldis:

"person som är viktig men föga känd för allmänheten"

Med den definitionen så torde det vara helt ok att både hålla föreläsningar, blogga och sälja träningspaket, så länge man inte är så känd hos allmänhet

Ingen som nominerade Jonas Colting? 😉

Kul att läsa om dig Miranda, alltid lika inspirerande!

Angående "doldis"-diskussionen: Vi har folk över på fika så jag passade på att fråga hur många som kände till Miranda. 2 st av 12 (om man räknar med mig) visste vem hon var. 5 av gästerna är väldigt

Går alldeles utmärkt att vara tom världselit och samtidigt doldis. Frågade min idrottstokiga familj om de visste vem Emelie Forsberg är. Ingen hade hört talas om henne.

till och med Mo Farah och Galen Rupp blir ju inte igen kända av många
http://www.oregonlive.com/trackandfield/index.ssf/2013/04/for_mo_farah_and_galen_rupp_it.html

Emelie kanske inte var tillräckligt vältränad för Funbeat/Outsides jury? Eller så hade de aldrig hört tals om henne... 😀

Jag får en känsla av att man måste vara ganska välkänd i träningskretsar och ha ett ganska starkt varumärke för att bli utsedd till

Det skrives av hennes tidning ( sponsrad? ) att mest anmärkningsvärt är hennes långa strapatser. Lite kvalificerande är de kanske om hon gjort dessa solo utan hjälp.

Rune Larsson är ej ens i sin hemstad en kändis.
25.000 mil och löpskadad EN ENDA GÅNG..

Jag tycker inte det finns någon anledning att ifrågasätta tidningens val av vilka doldisar dom väljer att lyfta fram. Man får nominera och så väljer dom ut dom som dom tycker passar i mixen av doldisar. Deras val, deras kriterier, deras doldisar. Det finn