Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 19:37Månkarbo Halvmarathon är det absolut tuffaste halv-marathonloppet i Sverige. Banan är helt platt å i det närmaste man kan komma typ nerförsbacke hela tiden. Detta innebär att farten blir otroligt uppskruvad å näst intill omöjlig att hålla in i mål. Förra
Månkarbo Halvmarathon är det absolut tuffaste halv-marathonloppet i Sverige. Banan är helt platt å i det närmaste man kan komma typ nerförsbacke hela tiden. Detta innebär att farten blir otroligt uppskruvad å näst intill omöjlig att hålla in i mål. Förra
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2012, 21:19Du gör väl inte gratisreklam???
Du gör väl inte gratisreklam???
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 22:52Det man kan konstatera om Ursviks Extrem är att det är extremt lätt att fuska i den, även oavsiktligt vilket har hänt mig en gång.
Det man kan konstatera om Ursviks Extrem är att det är extremt lätt att fuska i den, även oavsiktligt vilket har hänt mig en gång.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 23:13Näääää men Christer....huuuur kan du tro det. Saklig information å endast ett svar på en fråga från publiken tycker jag.
Näääää men Christer....huuuur kan du tro det. Saklig information å endast ett svar på en fråga från publiken tycker jag.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 06:37Norasjön runt har en del stigningar iaf =)
Norasjön runt har en del stigningar iaf =)
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 14:24Ok. Tänkte inte på definitionen av ordet halvmara men 21km är gott nog. Vi får se hur tufft det blir den 2 juni.
Ok. Tänkte inte på definitionen av ordet halvmara men 21km är gott nog. Vi får se hur tufft det blir den 2 juni.