Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 17:58Hade med mig vätskebältet idag på min 9-km runda och fick faktiskt inte svullna fingrar idag, så det kanske är det det beror på. Jag ska tänka på det i sommar när jag springer. Jag tänkte förresten på en sak; det verkar nästan som att det är ett "tjejprob
Hade med mig vätskebältet idag på min 9-km runda och fick faktiskt inte svullna fingrar idag, så det kanske är det det beror på. Jag ska tänka på det i sommar när jag springer. Jag tänkte förresten på en sak; det verkar nästan som att det är ett "tjejprob
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2010, 23:57Killars och tjejers fingrar är nog fysiologiskt relativt lika!
Killars och tjejers fingrar är nog fysiologiskt relativt lika!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:40hehe, menar du att vi har kvinnohänder isf eller?;)
hehe, menar du att vi har kvinnohänder isf eller?;)
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:50Ta det som du vill 😀 Undrar bara......
Ta det som du vill 😀 Undrar bara......
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 14:13Jag brukade få problemet med svullna fingrar i min högerhand när jag var ute och sprang. I mitt fall berodde det på dålig cirkulation, efter en bruten handled. Nu när jag tränat upp styrkan igen så har jag inte det problemet lika ofta.
Jag brukade få problemet med svullna fingrar i min högerhand när jag var ute och sprang. I mitt fall berodde det på dålig cirkulation, efter en bruten handled. Nu när jag tränat upp styrkan igen så har jag inte det problemet lika ofta.