Quote from Guest on 12 December 2010, 16:39Ett ultralopp 110 km mellan Nikkaluokta och Abisko
Se mer underwww.swedishalpineultra.se
Ett ultralopp 110 km mellan Nikkaluokta och Abisko
Se mer under
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 16:49Supergillas!
Supergillas!
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 18:38Budget variant på Fjällräven Classic? 🙂
Budget variant på Fjällräven Classic? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 19:09Lättare variant i alla fall, verkar det som. Och då menar jag packningen 🙂
Lättare variant i alla fall, verkar det som. Och då menar jag packningen 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 10:35Oj, nu blev jag sugen på att öka mina distanser lite. Bra initiativ!
Oj, nu blev jag sugen på att öka mina distanser lite. Bra initiativ!
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:29Vore skoj och pröva på något sådant här någon gång!
Vore skoj och pröva på något sådant här någon gång!
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 00:04Wow säger jag! Lägger in tävlingen i kallendern tills vidare. Spontant så vill jag gärna vara med nästa sommar.
Wow säger jag! Lägger in tävlingen i kallendern tills vidare. Spontant så vill jag gärna vara med nästa sommar.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 22:52Någon gång ska jag springa denna sträcka så det här kanske är ett bra tillfälle. Fast visst är det trevligast om alla startar samtidigt? Då behöver man ju bara boka en taxi för väskorna.
Någon gång ska jag springa denna sträcka så det här kanske är ett bra tillfälle. Fast visst är det trevligast om alla startar samtidigt? Då behöver man ju bara boka en taxi för väskorna.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 23:31Transporten av väskorna är inget som behöver påverka starttiden
Transporten av väskorna är inget som behöver påverka starttiden
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 08:47Jag vill/kommer också att springa sträckan någon gång i livet, men 9/7 är det fortfarande Vansbrosimningen som gäller.
Jag vill/kommer också att springa sträckan någon gång i livet, men 9/7 är det fortfarande Vansbrosimningen som gäller.