Quote from Jonny Persson on 18 December 2010, 10:20Fast jag förstår inte riktigt. Ska man ta tid själv och fixa allt man behöver själv? Då kan man ju lika gärna köra var man vill och vid vilken tidpunkt man vill utan att betala några startavgifter.
Definitiv en kul sträcka att springa men jag förstår int
Fast jag förstår inte riktigt. Ska man ta tid själv och fixa allt man behöver själv? Då kan man ju lika gärna köra var man vill och vid vilken tidpunkt man vill utan att betala några startavgifter.
Definitiv en kul sträcka att springa men jag förstår int
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 11:25Hej Marcus. Bakgrunden är den att det finns ett liknande som heter Fjällräven Classic och går i början av augusti. Jag har gjort detta fem gånger. Men i år så infördes en obligatorisk packning bestående av tält, sovsäck, liggunderlag, kök dunjacka, extra
Hej Marcus. Bakgrunden är den att det finns ett liknande som heter Fjällräven Classic och går i början av augusti. Jag har gjort detta fem gånger. Men i år så infördes en obligatorisk packning bestående av tält, sovsäck, liggunderlag, kök dunjacka, extra
Quote from Jonny Persson on 18 December 2010, 11:35Tack för svar. Då tror jag att jag förstår.
Bra initiativ!
Tack för svar. Då tror jag att jag förstår.
Bra initiativ!
Quote from Katarina Lindbäck on 18 December 2010, 16:38Låter skit kul!
Ska fundera på det.
Låter skit kul!
Ska fundera på det.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 23:34Men varför kopiera en annan tävling? Kan man inte köra åt andra hållet och avsluta vid fjällstationen i Keb? Dag 2 kan man ju köra Fjällstationen och upp till topsstugan, via Västra leden, och åter. Två tävlingar till priset av en?
Men varför kopiera en annan tävling? Kan man inte köra åt andra hållet och avsluta vid fjällstationen i Keb? Dag 2 kan man ju köra Fjällstationen och upp till topsstugan, via Västra leden, och åter. Två tävlingar till priset av en?
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 18:55Man blir ju sugen på att köra... tyvärr så har jag ingen koll på om jag kommer vara i Sverige i sommar.
Men hur svårt skulle det vara att göra tävlingen mera officiell?
dvs ordna med saker som
+Eventuella tillstånd
+Tidtagning - stugvaktarna?
+Gem
Man blir ju sugen på att köra... tyvärr så har jag ingen koll på om jag kommer vara i Sverige i sommar.
Men hur svårt skulle det vara att göra tävlingen mera officiell?
dvs ordna med saker som
+Eventuella tillstånd
+Tidtagning - stugvaktarna?
+Gem
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 20:23@Oscar: Jag och en kompis arrangerar en paddeltävling som heter Orust Runt (www.paddla.se/orustrunt) som kör enligt samma principer som detta loppet, dvs: inga funktionärer, var och en tar tiden själv, eget ansvar, inget säkerhetsarrangemang, vi har inte
@Oscar: Jag och en kompis arrangerar en paddeltävling som heter Orust Runt (www.paddla.se/orustrunt) som kör enligt samma principer som detta loppet, dvs: inga funktionärer, var och en tar tiden själv, eget ansvar, inget säkerhetsarrangemang, vi har inte
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 20:27Leif, jag hade samma tanke med detta lopp
Leif, jag hade samma tanke med detta lopp
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 20:45Roland, jag tycker att upplägget är helt rätt. Jag älskar fjällen så jag sätter högsta prio på den här tävlingen.
Det vore kul om det också blir ett "Full Moon Race" i slutet av juli 2011 så att man kan få lite kontraster.
Roland, jag tycker att upplägget är helt rätt. Jag älskar fjällen så jag sätter högsta prio på den här tävlingen.
Det vore kul om det också blir ett "Full Moon Race" i slutet av juli 2011 så att man kan få lite kontraster.
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 22:00(t+)
(t+)