Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 19:13Var har vi alla ultralöpare? Fler tycker jag borde vara intresserade.
Var har vi alla ultralöpare? Fler tycker jag borde vara intresserade.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 00:54Det här låter helt suveränt! Tyvärr är jag under rehab, och kommer inte hinna till i sommar. Men lita på att ni ser mig där 2012!!! Har haft många funderingar på att springa sträckan, eller andra sträckor längs Kungsleden. Det här är otroligt inspirerande
Det här låter helt suveränt! Tyvärr är jag under rehab, och kommer inte hinna till i sommar. Men lita på att ni ser mig där 2012!!! Har haft många funderingar på att springa sträckan, eller andra sträckor längs Kungsleden. Det här är otroligt inspirerande
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 12:56Har inte lyckats utläsa vilken starttid som gäller. (Så tidigt som möjligt är bra)
Har inte lyckats utläsa vilken starttid som gäller. (Så tidigt som möjligt är bra)
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 13:41Det har varit lite diskussion om två starttider, en tidigare för de som siktar på en tid mellan runt 24 timmar och en senare för de som siktar på en tid runt 15-20 timmar. Något tydligt svar har kunnat utläsas. Den ursprungliga starttiden är 09,00. Med de
Det har varit lite diskussion om två starttider, en tidigare för de som siktar på en tid mellan runt 24 timmar och en senare för de som siktar på en tid runt 15-20 timmar. Något tydligt svar har kunnat utläsas. Den ursprungliga starttiden är 09,00. Med de
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:50Hej alla ultralöpare.
Ni har visat ett intresse att delta i Swedish Alpine Ultra den 9 juli. Det går med stormsteg framåt till 9 juli. För min planering är jag väldigt intresserad att veta hur många som verkligen ställer upp och betala in den lilla avgift
Hej alla ultralöpare.
Ni har visat ett intresse att delta i Swedish Alpine Ultra den 9 juli. Det går med stormsteg framåt till 9 juli. För min planering är jag väldigt intresserad att veta hur många som verkligen ställer upp och betala in den lilla avgift
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 10:51Förhandlingar pågår. Ev få jag medhela familjen. 🙂
Förhandlingar pågår. Ev få jag medhela familjen. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 09:38Är det inge som vill anta denna utmaning i sommar.
Är det inge som vill anta denna utmaning i sommar.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:09Tack för påminnelsen. Jag har anmält mig nu.
Tack för påminnelsen. Jag har anmält mig nu.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:21Slantar in denna vecka. Skall bli mkt spännande. Hur känns det i tävlingsledningen?
Slantar in denna vecka. Skall bli mkt spännande. Hur känns det i tävlingsledningen?
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 14:25Har en nybörjarfundering som ni vana ultralöpare säkert kan svara på. Vilka skor är lämpliga för denna typen av lopp? Till vardags springer jag i ett par Inov8 212:or och nu har fötterna blivit starka nog för att klara drygt två mil utan problem. Men jag
Har en nybörjarfundering som ni vana ultralöpare säkert kan svara på. Vilka skor är lämpliga för denna typen av lopp? Till vardags springer jag i ett par Inov8 212:or och nu har fötterna blivit starka nog för att klara drygt två mil utan problem. Men jag