Quote from Guest on 2 January 2013, 19:58Hallå!
Jag har precis anmält mig till K42 och tycker det kan vara kul att se ifall det är flera som ska springa någon av Swissalpine lopp?
Ni som redan har varit där och kikar in här kanske kan lämna bra tips på boende och annat som man kan göra i Davos
Hallå!
Jag har precis anmält mig till K42 och tycker det kan vara kul att se ifall det är flera som ska springa någon av Swissalpine lopp?
Ni som redan har varit där och kikar in här kanske kan lämna bra tips på boende och annat som man kan göra i Davos
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:08Hej David, vi är ett helt gäng som ska åka på egen hand (lite osäkert ännu om jag följer med dock) och hyr lägenhet via http://interhome.ch
När man anmäler sig så kan man samtidigt också beställa ett s.k. swissticket (tror jag det hette), det är en ToR-b
Hej David, vi är ett helt gäng som ska åka på egen hand (lite osäkert ännu om jag följer med dock) och hyr lägenhet via http://interhome.ch
När man anmäler sig så kan man samtidigt också beställa ett s.k. swissticket (tror jag det hette), det är en ToR-b
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:28Tror biljetten ingick för löparna, men kolla som sagt.
Man fick även biljett för hela veckan på lokaljärnvägen (det var väl den smalspåriga). 🙂
Tror biljetten ingick för löparna, men kolla som sagt.
Man fick även biljett för hela veckan på lokaljärnvägen (det var väl den smalspåriga). 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:59Trevligt!
Kollat runt och försöker bara komma på hur jag helst vill bo...svårt val hehe enkelrummare kan ju va skönt, så kan man va social iaf på dagar och kvällar 🙂 annars som sagt sovsäck/flerbäddsrum.Jo man kunde köpa en extrabiljett för sällskap/å
Trevligt!
Kollat runt och försöker bara komma på hur jag helst vill bo...svårt val hehe enkelrummare kan ju va skönt, så kan man va social iaf på dagar och kvällar 🙂 annars som sagt sovsäck/flerbäddsrum.
Jo man kunde köpa en extrabiljett för sällskap/å
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 22:18Anmäld, och är med i Fredrikas gäng 🙂
Anmäld, och är med i Fredrikas gäng 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 22:23Hoppas ni får lika kul som förra gången. 🙂
Hoppas ni får lika kul som förra gången. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 21:01Jag ska springa. Hade tänkt mig C42 men eftersom den har utgått och ersatts av den något knepiga distansen K40 (nästan ett marathon!?) så lutar det åt K42. Det som får mig att tveka något är att jag tänkt köra både Stockholm halvmarathon och Berlin marath
Jag ska springa. Hade tänkt mig C42 men eftersom den har utgått och ersatts av den något knepiga distansen K40 (nästan ett marathon!?) så lutar det åt K42. Det som får mig att tveka något är att jag tänkt köra både Stockholm halvmarathon och Berlin marath
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 21:20Det är ju flera månader i mellan (Iaf 1,5). Ska inte vara några problem om du nu inte drar på dig några skador, men det kan man lika gärna göra på träning hemma.
Det är ju flera månader i mellan (Iaf 1,5). Ska inte vara några problem om du nu inte drar på dig några skador, men det kan man lika gärna göra på träning hemma.
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 00:12Och för den som är intresserad av att känna på backarna runt Davos lite före loppet så lutar det åt att det blir ett läger med Jonas Buud i år igen. Troligen i början av juli, dvs. perfekt tillfälle för ett sista tyngre träningsläger innan nedtrappningen
Och för den som är intresserad av att känna på backarna runt Davos lite före loppet så lutar det åt att det blir ett läger med Jonas Buud i år igen. Troligen i början av juli, dvs. perfekt tillfälle för ett sista tyngre träningsläger innan nedtrappningen
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 09:39Jag skulle också säga att det inte ska vara några problem med varken Sthlm mara innan eller Berlin efter.
Återhämtning är ju olika för alla men som Jan Erik säger så är det ett bra tag mellan dessa lopp.Bara att anmäla dig Claes 😉
Nu har jag fixat b
Jag skulle också säga att det inte ska vara några problem med varken Sthlm mara innan eller Berlin efter.
Återhämtning är ju olika för alla men som Jan Erik säger så är det ett bra tag mellan dessa lopp.
Bara att anmäla dig Claes 😉
Nu har jag fixat b