Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 09:42@Linda Gött! Var ska ni bo och ni kanske också är sugna på samträning i vår?
@Linda Gött! Var ska ni bo och ni kanske också är sugna på samträning i vår?
Quote from Funbeat user on 10 January 2013, 16:42Sprang K42 förra året. Fantastisk tävling. Vi bodde på Youth Hostel Davos. Mkt bra pris, vänlig och hjälpsam personal. Halvpension ingår. I huvudsak tävlande som bor där.
Sprang K42 förra året. Fantastisk tävling. Vi bodde på Youth Hostel Davos. Mkt bra pris, vänlig och hjälpsam personal. Halvpension ingår. I huvudsak tävlande som bor där.
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 16:22Surfade precis in på loppets hemsida och upptäckte då till min stora glädje att C 42 är tillbaka på programmet:
http://www.swissalpine.ch/cms/index.php?c42-competition
Tydligen har många hört av sig och uttryckt sitt missnöje över den nya 40 km-sträckni
Surfade precis in på loppets hemsida och upptäckte då till min stora glädje att C 42 är tillbaka på programmet:
http://www.swissalpine.ch/cms/index.php?c42-competition
Tydligen har många hört av sig och uttryckt sitt missnöje över den nya 40 km-sträckni
Quote from Funbeat user on 22 May 2013, 22:01hej hur går det för er planering jag har inte anmält mig men vill gärna var bor ni någonstans=)
hej hur går det för er planering jag har inte anmält mig men vill gärna var bor ni någonstans=)
Quote from Funbeat user on 22 May 2013, 23:02Hallå!
Åker tors-sön och ska bo på Hilton Garden Inn i Davos. Löpningens formkurva gick ner när jag körde en långcykling på 12 dagar så håller på att springa mig tillbaka till den löpformen jag hade innan och det blir nog inga problem.
Ser mycket fra
Hallå!
Åker tors-sön och ska bo på Hilton Garden Inn i Davos. Löpningens formkurva gick ner när jag körde en långcykling på 12 dagar så håller på att springa mig tillbaka till den löpformen jag hade innan och det blir nog inga problem.
Ser mycket fra
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 20:29Jag bor på Hotell Kongress. Kommer ner lördagen den 20e.
Jag bor på Hotell Kongress. Kommer ner lördagen den 20e.
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 20:56Jag bor på Hotel Ochsen. Landar i Zürich tisdag kväll och åker vidare till Davos på onsdag förmiddag. Tillbaka till Sverige via Zürich på söndagen.
Jag bor på Hotel Ochsen. Landar i Zürich tisdag kväll och åker vidare till Davos på onsdag förmiddag. Tillbaka till Sverige via Zürich på söndagen.
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 21:23Lista på svenska anmälda kan ses på nedanstående länk
http://davos.r.mikatiming.de/2013/index.php?page=1&event=ALL&num_results=500&pgid=&pid=startlist_list&searchname=%25&searchfirstname=%25&searchstart_no=%25&searchclub=%25&searchage_class=%25&searchsex
Lista på svenska anmälda kan ses på nedanstående länk
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 22:48Min familj och jag landar in med husvagn, söndagen före loppet på camping söder om Davos. Efter några dar kommer våra vänner Assarssons också dit med husvagn. Vi är tre stycken som anmält oss till K78 - hur nu det ska gå ;). Vi har också anmält oss till f
Min familj och jag landar in med husvagn, söndagen före loppet på camping söder om Davos. Efter några dar kommer våra vänner Assarssons också dit med husvagn. Vi är tre stycken som anmält oss till K78 - hur nu det ska gå ;). Vi har också anmält oss till f
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 23:50hej vad kul att så många svarade jag reser ner ensam jag så om de e nån somvill hänga jag har funderat på youth hostel verkar rimliga priser kommer ned på tisdag nån som vill dela med isg tips vilka distanser ska ni springa
hej vad kul att så många svarade jag reser ner ensam jag så om de e nån somvill hänga jag har funderat på youth hostel verkar rimliga priser kommer ned på tisdag nån som vill dela med isg tips vilka distanser ska ni springa