Quote from Guest on 18 January 2009, 15:01Spring längs sydkusten i Trelleborg, så långt söderut du kan komma i Sverige!
Update 9 april: 60 pers anmälda. Hemsida: http:www.hallgrens.eu
Uppdatering 8 mars: 30 pers nu anmälda.
Uppdatering 1 mars: Loppet bekräftat. Start i Skåre och mål i Smyge.
Spring längs sydkusten i Trelleborg, så långt söderut du kan komma i Sverige!
Update 9 april: 60 pers anmälda. Hemsida: http:www.hallgrens.eu
Uppdatering 8 mars: 30 pers nu anmälda.
Uppdatering 1 mars: Loppet bekräftat. Start i Skåre och mål i Smyge.
Quote from Olof Robertson on 18 January 2009, 15:11Åh det hade jag absolut kunna tänka mig, men inte två veckor innan Göteborgsvarvet.... har f ö aldrig sprungit mer än en mil ÄN... så det får vara. Men om det upprepas typ till hösten eller nåt så kan jag tänka mig åka ner och springa!
Åh det hade jag absolut kunna tänka mig, men inte två veckor innan Göteborgsvarvet.... har f ö aldrig sprungit mer än en mil ÄN... så det får vara. Men om det upprepas typ till hösten eller nåt så kan jag tänka mig åka ner och springa!
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 17:36Vilken bra idé!! Jag är på 🙂
Vilken bra idé!! Jag är på 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 18 January 2009, 18:22Det låter helt fantastiskt roligt! Tyvärr kommer jag inte att ha hunnit upp i sådana sträckor redan i maj! Kanske till hösten eller ännu troligare till nästa vår 🙂
Det låter helt fantastiskt roligt! Tyvärr kommer jag inte att ha hunnit upp i sådana sträckor redan i maj! Kanske till hösten eller ännu troligare till nästa vår 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 21:28Åh! Mina gamla hemtrakter!! Hade varit kul att vara med men är inte nere i Skåne då. Hoppas att ni får medvind! 🙂
Åh! Mina gamla hemtrakter!! Hade varit kul att vara med men är inte nere i Skåne då. Hoppas att ni får medvind! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 14:19Jag är lite sugen på att hänga på då min mamma bor i Smygehamn och jag har sprungit där längs kusten flera ggr (senaste i julas). Mycket vacker och trevlig rutt!
Jag är lite sugen på att hänga på då min mamma bor i Smygehamn och jag har sprungit där längs kusten flera ggr (senaste i julas). Mycket vacker och trevlig rutt!
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 14:53Det låter skittrevligt. Vill inte lova något till 100% men ska absolut försöka hänga på. 😀
Det låter skittrevligt. Vill inte lova något till 100% men ska absolut försöka hänga på. 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:04Låter som en kanonidé. Jag skulle kunna bo hos min dotter. Men i år får det vara pga att jag ska debutera som löpare på Göteborgsvarvet. Nästa år kanske?
Låter som en kanonidé. Jag skulle kunna bo hos min dotter. Men i år får det vara pga att jag ska debutera som löpare på Göteborgsvarvet. Nästa år kanske?
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 09:44Vad kul att så många redan har hittat hit till idén om en halvmara i Trelleborg.
Alla ni andra verkar så vältränande och springer halvmaror och maror på "löpande band"...jag är djupt imponerad och lite inspirerad! Det är bara för mig att kasta mig ut i
Vad kul att så många redan har hittat hit till idén om en halvmara i Trelleborg.
Alla ni andra verkar så vältränande och springer halvmaror och maror på "löpande band"...jag är djupt imponerad och lite inspirerad! Det är bara för mig att kasta mig ut i
Quote from Bjarne Lewin on 20 January 2009, 10:39Några frågor! Finns där bussar så att man kommer tillbaka till start? Går dessa bussar på lördagar? Går de tom längs med hela sträckan. Jag menar om ngn behöver bryta.
Några frågor! Finns där bussar så att man kommer tillbaka till start? Går dessa bussar på lördagar? Går de tom längs med hela sträckan. Jag menar om ngn behöver bryta.