Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 19:16Idag provsprang jag 10 km av banan, från Gislöv till målet i Smygehuk. Väldigt trevlig del på naturstigar längs sandstranden. Lite kringelikrokar längs stranden, tidigare löpstigar lite igenvuxna på vissa partier.
Kändes mycket bra att springa idag, men
Idag provsprang jag 10 km av banan, från Gislöv till målet i Smygehuk. Väldigt trevlig del på naturstigar längs sandstranden. Lite kringelikrokar längs stranden, tidigare löpstigar lite igenvuxna på vissa partier.
Kändes mycket bra att springa idag, men
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 21:55Såklart det är skorna som ger blåsorna! Fattas bara annat - du har ju massor att göra nu när du ska ut och plöja upp det igenvuxna buskaget längs vägen =)
AD:andet har gått sådär i helgen måste jag tillstå mig att erkänna, men projektledartendenserna ha
Såklart det är skorna som ger blåsorna! Fattas bara annat - du har ju massor att göra nu när du ska ut och plöja upp det igenvuxna buskaget längs vägen =)
AD:andet har gått sådär i helgen måste jag tillstå mig att erkänna, men projektledartendenserna ha
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:38Jaha...nu det drar ihop sej för Sydkustloppet. Var in och kollade på SMHI´s hemsida och bättre väder kan man knappast önska sej. 15 grader och västlig vind ca: 5 m/s.
Vi ses i startfållan. (H)
Jaha...nu det drar ihop sej för Sydkustloppet. Var in och kollade på SMHI´s hemsida och bättre väder kan man knappast önska sej. 15 grader och västlig vind ca: 5 m/s.
Vi ses i startfållan. (H)
Quote from Bjarne Lewin on 28 April 2009, 16:53Vilket jobb du har gjort BC! Fantastiskt! Hade jag inte jobbat hade jag gladeligen sprungit med de 9 km som min kropp mäktar med för tillfället (H:)
Fast å andra sidan så blev det en tävling och då brukar man ju inte nöja sig med att springa en del av st
Vilket jobb du har gjort BC! Fantastiskt! Hade jag inte jobbat hade jag gladeligen sprungit med de 9 km som min kropp mäktar med för tillfället (H:)
Fast å andra sidan så blev det en tävling och då brukar man ju inte nöja sig med att springa en del av st