Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Naturupplevelse i valfritt tempo" beskriver egentligen kärnan i vad jag vill få ut av löpningen. Men som sagt det krockar med Göteborgsvarvet och eftersom jag aldrig har sprungit så långt förut så törs jag inte chansa på att jag skulle klara båda. men id

Angående transport så går det kanske att lösa med bilar om vi inte blir så många. Jag kommer själv ha en bil som hämtar upp mig och då finns det 3 platser om någon vill åka tillbaka.
Annars kan man ju ladda om med en sillburgare i Smyge och springa tillba

Evely P => det går regionbuss mellan Trelleborg och Ystad längs kustvägen som vi springer parallellt med. Mellan Skåre och Trelleobrg är det nog lite värre med buss, men jag tänker att vi nog börjar i Skåre och har Smyge som mål.

Det finns flera förde

Min tanke var inte att dissa utan snarare att finns det bussar så kan det bli ett gemansamt långpass som passar många. Alla kan stiga av vid sin sträcka och åka tillbaka!

Det är en jättebra ide och jag hoppas verkligen att det kommer att komma fler tillf

Evely, jag uppfattade ingen diss från din sida. Jag försökte bara svara på ditt inlägg, jag hade själv inte tänkt på bussar innan, men det finns såna möjligheter.

Denna "tävling" har börjat som en rolig idé, jag ville testa om fler tyckte det var en bra

Ja det är intressant! Har lite ursäkter iår om varför jag inte kan...

Låter jättekul!
Men: är det för tätt inpå Göteborgsvarvet? Verkar så på en del andra, men kan man inte se det som ett långpass inför GV? Anledningen till att jag undrar är att jag inte är så rutinerad och därför är osäker på hur mycket man generellt säge

Jo, Göteborgsvarvet verkar ha stor dragningskraft på folk, och det verkar krocka.
Men detta är väl ett alternativ om man vill njuta av sydligare breddgrader. Fast jag tror som du att man kan det som uppvärmning och en värdemätare inför loppet i Göteborg,

and now there is an English version of the homepage for the Trelleborg Half Marathon. Antal anmälda just nu är 10 varav 6 tjejer.:-)

Skitkul och helt perfekt en skön månad innan Sthlm Maran! Och så nytta med nöje att vi kan hälsa på svärmor =) Kul!