Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 14:38Följdfråga då Daniel;
Om jag samtidigt vill slippa att släpa på mina handtag i spåret, hur mycket lägre ska jag lägga mig utan att vara så här trött och ändå gå ner lite i vikt?
Följdfråga då Daniel;
Om jag samtidigt vill slippa att släpa på mina handtag i spåret, hur mycket lägre ska jag lägga mig utan att vara så här trött och ändå gå ner lite i vikt?
Quote from Urban Nilsson on 22 May 2007, 14:59På sidan fanns det info om det. -500 kalorier om man ville ner i vikt. +500 om man vill upp. Tallriken skulle se lite annorlunda ut också. Kolla runt lite på sidan.
Annars kan du alltid skicka ett meddelande till Mela här på FunBeat. Hon har svart bälte
På sidan fanns det info om det. -500 kalorier om man ville ner i vikt. +500 om man vill upp. Tallriken skulle se lite annorlunda ut också. Kolla runt lite på sidan.
Annars kan du alltid skicka ett meddelande till Mela här på FunBeat. Hon har svart bälte
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 15:14Najs! (t+)
Najs! (t+)
Quote from Therese Woodhill on 22 May 2007, 15:44När man börjar träna så kommer kroppen i obalans. Hormonerna får fart och kroppen signlerar konstiga saker. En del får svårt att sova ordentligt efter ett träningspass. Man brukar säga att man inte ska träna allt för sent på kvällen. När det skymmer produ
När man börjar träna så kommer kroppen i obalans. Hormonerna får fart och kroppen signlerar konstiga saker. En del får svårt att sova ordentligt efter ett träningspass. Man brukar säga att man inte ska träna allt för sent på kvällen. När det skymmer produ
Quote from Funbeat user on 22 May 2007, 16:43Jag känner verkligen igen mig, brukar få de där symptomen när jag börjar träna efter en lång oaktiv tid.
Kan vara överansträngning eller mild överträning. Ta några dagars, helst en veckas vila. Har du kört hårt i tre veckor från noll kan det värkligen be
Jag känner verkligen igen mig, brukar få de där symptomen när jag börjar träna efter en lång oaktiv tid.
Kan vara överansträngning eller mild överträning. Ta några dagars, helst en veckas vila. Har du kört hårt i tre veckor från noll kan det värkligen be
Quote from Funbeat user on 23 May 2007, 14:57"mild överträning" Det låter sportigt (t+) Något jag kan berätta för grabbarna på lördagkväll 😉
Springer efter ett nybörjarprogram med några smårundor inklämda där i mellan.
4-5 ggr / vecka.
"mild överträning" Det låter sportigt (t+) Något jag kan berätta för grabbarna på lördagkväll 😉
Springer efter ett nybörjarprogram med några smårundor inklämda där i mellan.
4-5 ggr / vecka.