Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 09:10Mycket intressant tråd för en debutant på loppet och sträckan.
Skulle tro att det blir min 85-liters Kajka-ryggsäck i depån med både kläd- och skoalternativ för skiftande förhållanden om nu inte vädergudarna vill vara med oss fullt ut.
Mycket intressant tråd för en debutant på loppet och sträckan.
Skulle tro att det blir min 85-liters Kajka-ryggsäck i depån med både kläd- och skoalternativ för skiftande förhållanden om nu inte vädergudarna vill vara med oss fullt ut.
Quote from Funbeat user on 24 March 2014, 10:46Idag har Jonas tittat på lite olika alternativ för att springa sista km in till Ensta. På sommarbanan som vi har tänkt att använda ska det fällas träd runt kraftledningsgatan vilket gör att stigen som vi brukar använda kommer troligen att vara ett kalhygg
Idag har Jonas tittat på lite olika alternativ för att springa sista km in till Ensta. På sommarbanan som vi har tänkt att använda ska det fällas träd runt kraftledningsgatan vilket gör att stigen som vi brukar använda kommer troligen att vara ett kalhygg
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 11:02PM finns nu även på hemsidan!
PM finns nu även på hemsidan!
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 11:14Lite komiskt i engelska PMet "We advise that you drive after the race" 😉
Lite komiskt i engelska PMet "We advise that you drive after the race" 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 14:14DAMNIT, alltid något!
DAMNIT, alltid något!
Quote from Funbeat user on 3 April 2014, 22:56Jo, Men bättre köra efter än under tävlingen, kanske?
Noterade också den lilla glitchen,m en tycker nog det framgick av sammanhanget att man inte riktigt menade på det viset 🙂
Jo, Men bättre köra efter än under tävlingen, kanske?
Noterade också den lilla glitchen,m en tycker nog det framgick av sammanhanget att man inte riktigt menade på det viset 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 10:54En stor ryggsäck kan nog vara bra, men det är enklare att rota i plastbackar (helst genomskinliga) när man är riktigt trött.
För övrigt borde den här tråden hänvisa till den där detaljerade listan som Sandra gav inför TEC häromåret. Den listan innehöll n
En stor ryggsäck kan nog vara bra, men det är enklare att rota i plastbackar (helst genomskinliga) när man är riktigt trött.
För övrigt borde den här tråden hänvisa till den där detaljerade listan som Sandra gav inför TEC häromåret. Den listan innehöll n
Quote from Funbeat user on 28 August 2014, 09:23Kära människor!
Vi på TEC söker med ljus och lyckta efter funktionärer till TEC 2015 den 18-19 april. Vet du någon som är intresserad eller själv är det? Be dem gå in på vår hemsida och under Information kan man anmäla sig som funktionär!
Vi är oerhört
Kära människor!
Vi på TEC söker med ljus och lyckta efter funktionärer till TEC 2015 den 18-19 april. Vet du någon som är intresserad eller själv är det? Be dem gå in på vår hemsida och under Information kan man anmäla sig som funktionär!
Vi är oerhört
Quote from Funbeat user on 31 August 2014, 09:19David S,
Tyvärr alldeles för tidigt för mig att svara på, men det kan hända!Jag håller dock med om att ultramänniskor är underbara, så ni som är sugna men osäkra, häng på och ge en hand! TEC är extremt välorganiserat och verkar oerhört uppskattat hos lö
David S,
Tyvärr alldeles för tidigt för mig att svara på, men det kan hända!
Jag håller dock med om att ultramänniskor är underbara, så ni som är sugna men osäkra, häng på och ge en hand! TEC är extremt välorganiserat och verkar oerhört uppskattat hos lö
Quote from Funbeat user on 18 September 2014, 10:06Click here to register/klicka här för att komma till anmälan
http://www.entrysystem.se/Event/tec2015/Register
Start list
http://www.entrysystem.se/Event/tec2015/List
Click here to register/klicka här för att komma till anmälan
http://www.entrysystem.se/Event/tec2015/Register
Start list