Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 19:53Jag släpper ut lite luft när jag ställer cykeln på vinterförvaring. Annars sköter den det där alldeles utmärkt själv. Får pumpa inför varje cykeltur.
Jag släpper ut lite luft när jag ställer cykeln på vinterförvaring. Annars sköter den det där alldeles utmärkt själv. Får pumpa inför varje cykeltur.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 11:38Men om man tömmer ut lite luft och sedan ställer cykeln på vinterförvaring - blir inte däcken orunda då? Borde man inte i så fall släppa ut luften och hänga upp cykeln?
Men om man tömmer ut lite luft och sedan ställer cykeln på vinterförvaring - blir inte däcken orunda då? Borde man inte i så fall släppa ut luften och hänga upp cykeln?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 11:49Det är inte alla som bor i Norrland men det handlar om att inte tömma slangen.
Det är inte alla som bor i Norrland men det handlar om att inte tömma slangen.
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2012, 13:43Vinterförvaring? Jag förstår inte ordet...
Vinterförvaring? Jag förstår inte ordet...
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 14:03Bruse:
Man ställer in tempojonnen i garderoben och tar fram skogscykeln helt enkelt!
Bruse:
Man ställer in tempojonnen i garderoben och tar fram skogscykeln helt enkelt!
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:09Skogscykel och vinterförvaring? Nä nu förstå jag inte. Vad är det för nymodigheter?
Vänligen
P.
Skogscykel och vinterförvaring? Nä nu förstå jag inte. Vad är det för nymodigheter?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 17:00I år har jag kläder nog att cykla i minusgrader, men jag är fortfarande lika rädd för halka. 😉
I år har jag kläder nog att cykla i minusgrader, men jag är fortfarande lika rädd för halka. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2012, 17:13Köp dubbdäck så är du mindre rädd.
Köp dubbdäck så är du mindre rädd.
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2012, 17:18Räcker det med att köpa dom?
Räcker det med att köpa dom?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 17:36Bruse, ska jag PM:a mitt kontonummer? 😉
Bruse, ska jag PM:a mitt kontonummer? 😉