Quote from Guest on 3 August 2010, 11:17Även om jag misstänker att svaret är nej kan jag inte låta bli o fråga om det finns nåt bra sätt att töja ut löparskor lite. Mina nya skor är liiite för små. Rune Larsson brukar ju slita ut hälkappan för att undvika problem med slemsäckar eller vad det är
Även om jag misstänker att svaret är nej kan jag inte låta bli o fråga om det finns nåt bra sätt att töja ut löparskor lite. Mina nya skor är liiite för små. Rune Larsson brukar ju slita ut hälkappan för att undvika problem med slemsäckar eller vad det är
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 11:27Det finns folk som slänger ut innersulan, så det testade jag i mina lite tajta Lunaracers, och det funkade bra på en halvmara iaf.
Det finns folk som slänger ut innersulan, så det testade jag i mina lite tajta Lunaracers, och det funkade bra på en halvmara iaf.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 11:29Andreas: Prata med en skomakare om han kan göra något!
Andreas: Prata med en skomakare om han kan göra något!
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 11:29innan du börjar slita och värma, vad har företaget för retur- och bytespolicy? Finns det möjlighet att skicka tillbaka skorna och få en större storlek? Har du redan använt dem?
innan du börjar slita och värma, vad har företaget för retur- och bytespolicy? Finns det möjlighet att skicka tillbaka skorna och få en större storlek? Har du redan använt dem?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 11:57Använd fantasin. Här är The Thing. En sån grej som man gör nånting med skorna med. Mer vet jag inte. Men det fungerar. Observera dock att det är olika metoder och maniker som fungerar på olika skoindivider.
BILD:http://a.imageshack.us/img828/9336/img227
Använd fantasin. Här är The Thing. En sån grej som man gör nånting med skorna med. Mer vet jag inte. Men det fungerar. Observera dock att det är olika metoder och maniker som fungerar på olika skoindivider.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:38Anneli: Jag har redan använt skorna. Ett av passen var över 20k och det funkar utan att jag får ont eller blånaglar. Problemet är att det känns hela tiden att jag touchar med stortån dvs problemet är mer av psykisk än av fysisk karaktär.
Lars: jag har pr
Anneli: Jag har redan använt skorna. Ett av passen var över 20k och det funkar utan att jag får ont eller blånaglar. Problemet är att det känns hela tiden att jag touchar med stortån dvs problemet är mer av psykisk än av fysisk karaktär.
Lars: jag har pr
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:45Kolla med en skomakare istället, en varmluftspistol kommer elda upp skorna!
Testa _möjligen_ med hårfön men varför?
Kolla med en skomakare istället, en varmluftspistol kommer elda upp skorna!
Testa _möjligen_ med hårfön men varför?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:59AT: Eftersom löparskor är gjorda av plast så var planen att mjuka upp fronten och ha i spänn så att skon blev lite längre. Tyvärr så blev det för varmt för meshen som började smälta. Frågan är vad en skomakare kan göra iom att skorna är gjorda just av pla
AT: Eftersom löparskor är gjorda av plast så var planen att mjuka upp fronten och ha i spänn så att skon blev lite längre. Tyvärr så blev det för varmt för meshen som började smälta. Frågan är vad en skomakare kan göra iom att skorna är gjorda just av pla
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 16:40Jag brukar alltid ta på mig skorna, sen se till att duscha dem i så hett vatten som mina fötter klarar a, för att sedan få torka medan man har dem på. För mig gör detta att skon anpassar sig efter foten många gånger snabbare än annars 🙂
Jag brukar alltid ta på mig skorna, sen se till att duscha dem i så hett vatten som mina fötter klarar a, för att sedan få torka medan man har dem på. För mig gör detta att skon anpassar sig efter foten många gånger snabbare än annars 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 20:07@Micke
Med strumpor på?
Hur lång tid tar skorna att torka?
@Micke
Med strumpor på?
Hur lång tid tar skorna att torka?