Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 22:19Jag kör med strumpor på. Hur länge det tar beror lite på vad det är för typ av skor. Tävlingsskor med mindre stoppning tar kortare tid osv 🙂
Jag kör med strumpor på. Hur länge det tar beror lite på vad det är för typ av skor. Tävlingsskor med mindre stoppning tar kortare tid osv 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 07:17Hade ett par något för trånga Asics skor. För mig funkade det att springa i dem några gånger. Nu passar de perfect =)
Hade ett par något för trånga Asics skor. För mig funkade det att springa i dem några gånger. Nu passar de perfect =)
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:20Jag sprättade bort några plastband på ovansidan på mina Adidas och våldförde mig sedan på dem med utlästningsblock. Men det fanns kanske mer att ta av på dem än på de där skorna.
Jag sprättade bort några plastband på ovansidan på mina Adidas och våldförde mig sedan på dem med utlästningsblock. Men det fanns kanske mer att ta av på dem än på de där skorna.