Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 17:01Ja, Anders har ju inga problem med vaderna nu längre, så tåhävningar varje dag måset vara lösningen... (H)
Ja, Anders har ju inga problem med vaderna nu längre, så tåhävningar varje dag måset vara lösningen... (H)
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 20:20Hej Anna!
Har liknande problem. Har ingen lösning åt dig men undrar hur du snörade dina skor för att få bättre cirkulation i första skedet?
/Christin
Hej Anna!
Har liknande problem. Har ingen lösning åt dig men undrar hur du snörade dina skor för att få bättre cirkulation i första skedet?
/Christin
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 20:32@ Christine...
Oj, jag ska se om jag hittar en länk till sidan med beskrivningen. För jag kan INTE beskriva med ord!
Jag får återkomma strax! Och hittar jag dig finns där kanske fler tips...
//A
@ Christine...
Oj, jag ska se om jag hittar en länk till sidan med beskrivningen. För jag kan INTE beskriva med ord!
Jag får återkomma strax! Och hittar jag dig finns där kanske fler tips...
//A
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 20:53Här Christin!
http://www.fieggen.com/shoelace/hikingbikinglacing.htm
Det är den jag har använt och den funkade med de gamla (mindre) skorna...Ska hjälpa mig själv med och surfa runt och se om jag hittar nån annan bra variant att testa!
//A
Här Christin!
http://www.fieggen.com/shoelace/hikingbikinglacing.htm
Det är den jag har använt och den funkade med de gamla (mindre) skorna...
Ska hjälpa mig själv med och surfa runt och se om jag hittar nån annan bra variant att testa!
//A
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 21:32När det gäller knytning av skorna har jag gjort så här på dom skor som strular.
1. Där foten är som högst så struntar jag i att dra skosnörena i kryss över foten utan låter bara skosnörena löpa parallellt med foten (det betyder att jag hoppar över 1-2 hå
När det gäller knytning av skorna har jag gjort så här på dom skor som strular.
1. Där foten är som högst så struntar jag i att dra skosnörena i kryss över foten utan låter bara skosnörena löpa parallellt med foten (det betyder att jag hoppar över 1-2 hå
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 10:41@ Tor...
Det ska provas, jag är beredd att testa ALLT! Idag tyckte jag tom att jag kände av det på 3 km från gymmet i de gamla skorna! Visserligen har jag mer sockor än vanligt = lite trängre, men ändå!
Kanske var det mest hypokondri eftersom jag bestäm
@ Tor...
Det ska provas, jag är beredd att testa ALLT! Idag tyckte jag tom att jag kände av det på 3 km från gymmet i de gamla skorna! Visserligen har jag mer sockor än vanligt = lite trängre, men ändå!
Kanske var det mest hypokondri eftersom jag bestäm
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 10:47Tack snälla ni! Ska prova direkt 😉
Tack snälla ni! Ska prova direkt 😉