Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 22:37jag brukar försöka få ihop det(går inte alltid) att jag antingen springer mellan lunch och middag eller efter frukost..då behöver iaf inte jag ladda med något extra...men alla är ju olika..har dessutom svårt att springa tätt inpå måltid, får inte håll men
jag brukar försöka få ihop det(går inte alltid) att jag antingen springer mellan lunch och middag eller efter frukost..då behöver iaf inte jag ladda med något extra...men alla är ju olika..har dessutom svårt att springa tätt inpå måltid, får inte håll men
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 11:25"Människor klarar sig 3 dygn utan vätska. Sen kommer olika personer att kraxa om att man inte kan generalisera - "alla är unika". Jo visst, tack, man kan inte säga att alla valar är vattenlevande däggdjur heller - "alla är ju unika". "
http://www.idrotts
"Människor klarar sig 3 dygn utan vätska. Sen kommer olika personer att kraxa om att man inte kan generalisera - "alla är unika". Jo visst, tack, man kan inte säga att alla valar är vattenlevande däggdjur heller - "alla är ju unika". "