Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 10:16Ok, tack för alla svar! (L)
Jag vilar mig iform då 🙂
Ok, tack för alla svar! (L)
Jag vilar mig iform då 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 10:42Elasta - det måste väl vara jag det 🙂
Personligen tycker jag vila "på soffan" i nästan en vecka gör att man blir lite seg. Några lugna joggingturer gör att man känner sig fräsch och pigg utan att det tar på krafterna.
Men det kanske bara är jag som är
Elasta - det måste väl vara jag det 🙂
Personligen tycker jag vila "på soffan" i nästan en vecka gör att man blir lite seg. Några lugna joggingturer gör att man känner sig fräsch och pigg utan att det tar på krafterna.
Men det kanske bara är jag som är
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 10:50Allt inför ett lopp är nog individuellt tror jag, en föredrar vila och en del föredrar att löpa för att slippa sega ben. Själv föredrar jag att springa sista veckan innan lopp och då gärna kortare sträckor i tänkt tävlingsfart, så att benen är beredda. :-
Allt inför ett lopp är nog individuellt tror jag, en föredrar vila och en del föredrar att löpa för att slippa sega ben. Själv föredrar jag att springa sista veckan innan lopp och då gärna kortare sträckor i tänkt tävlingsfart, så att benen är beredda. :-
Quote from Catharina Brattlin on 22 April 2009, 10:50Ja, och Du var båda mina söners idol på den tiden Superhjältarna snurrade i varje barnfamiljs DVD. 🙂
Antog bara att Molly hade rört ihop Ditt inlägg (som INTE förordade vila sig i form) med mitt.
För övrigt förstår jag Din nervositet. Man inbillar sig
Ja, och Du var båda mina söners idol på den tiden Superhjältarna snurrade i varje barnfamiljs DVD. 🙂
Antog bara att Molly hade rört ihop Ditt inlägg (som INTE förordade vila sig i form) med mitt.
För övrigt förstår jag Din nervositet. Man inbillar sig
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:50Sitter just o klurar på just detta inför "tävling".
Lördag smäller det för min del eller premiär för mig med löplopp..Tjohooo..
12km för första gången o man känner lite små stressad ang hur/vad/när jag skall göra sista passet..
Tänker lite att de e "bara
Sitter just o klurar på just detta inför "tävling".
Lördag smäller det för min del eller premiär för mig med löplopp..Tjohooo..
12km för första gången o man känner lite små stressad ang hur/vad/när jag skall göra sista passet..
Tänker lite att de e "bara
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 20:55Jag lägger alltid in ett intervallpass några dagar innan en tävling. Men jag kör lite lättare än vanligt. T ex i tävlingsfart och inte i maxfart. Men jag tycker det är bra med lite fart i benen några dagar innan, men då minst 3 dagar innan. Så intervaller
Jag lägger alltid in ett intervallpass några dagar innan en tävling. Men jag kör lite lättare än vanligt. T ex i tävlingsfart och inte i maxfart. Men jag tycker det är bra med lite fart i benen några dagar innan, men då minst 3 dagar innan. Så intervaller