Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningtävlingar för personbästa
You need to log in to create posts and topics.

Varför all denna förvirring apropå ingenting om var Örebro ligger?

Mer söder än norr. Lite mer öster än väster. Men lättast är väl ändå att kolla på kartan?

Öh, apropå logik: Örebro ligger väster om Moskva - alltså i västra Ryssland!

Johan: jag tror bara de dummar sig. Uppenbarligen har inte folk något att göra på fredagarna... 😉

FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYS!!! JAAAAAAAAAAAA!!! (H:)

Skanör Falsterbo Runt i september (både halvmara och 10 km). Ligger visserligen inte i Västsverige, men torde vara den flackaste banan i landet. Näset är HELT platt. Dock blåser det alltid i Skåne... så det är extra fint att ha ett PB härifrån.

Crister, då borde ju Örebro ligga i närheten av Solntsevo (????????), för det ligger ju i Moskvas västra utkant.
???????? ~ Solsidan

Bennu: Jag vill också ha fredagsmyyyys...

Kändes som den här diskussionen har spårat ut lite 🙂

Mikael

Kolla Varbergsloppet i en otroligt mysig miljö mitt i sommaren. Nu är den ju inte helt flack - jag vill nog snarare påstå att du har en del höjdskillnad. Nytt för i år är att man grupperar löparna och startar i tidsgrupper för att förbättra möjlig

Mikael, du kan alltid springa 25 varv på Slottsskogsvallen den 12 maj. Mycket plattare lär det inte bli 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=930228

VP-milen i Vetlanda är ganska snabb. Asfalt och nästan helt platt. Går i slutet av sommaren så har man skött sommarträningen bra så är det perfekt. Vetlanda ligger i Småland och inte i Västsverige men ändå.