Quote from Guest on 28 January 2011, 19:35svenska cykelförbundet vill tvinga oss motionärer att skaffa tävlingslicens och tvång att vara klubbansluten.har kört 14 motionslopp och tycker detta är tråkigt då jag bara vill ha ett roligt mål med träningen.
är det någon som tycker som jag,eller har ja
svenska cykelförbundet vill tvinga oss motionärer att skaffa tävlingslicens och tvång att vara klubbansluten.har kört 14 motionslopp och tycker detta är tråkigt då jag bara vill ha ett roligt mål med träningen.
är det någon som tycker som jag,eller har ja
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 19:45Är det inte som så att vissa "motionslopp med tidtagning" kommer att fodra licens?
Är det inte som så att vissa "motionslopp med tidtagning" kommer att fodra licens?
Quote from Berit Bengtson on 28 January 2011, 19:48Anders Bergh skrev:
> svenska cykelförbundet vill tvinga oss motionärer att
> skaffa tävlingslicens och tvång att vara klubbanslutenStämmer verkligen det?
Har du ngn mer info? Eller rent av ngn länk?
Anders Bergh skrev:
> svenska cykelförbundet vill tvinga oss motionärer att
> skaffa tävlingslicens och tvång att vara klubbansluten
Stämmer verkligen det?
Har du ngn mer info? Eller rent av ngn länk?
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:19Borde han inte kanoniseras?
Borde han inte kanoniseras?
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:27Tveksamt hur bra det vore för cykelsverige att styras och regleras mer....om begränsningar och en avsmalnande fåra verkligen är det fiffigaste man kan göra för sporten...
Makt och pengar, makt och pengar.
Tveksamt hur bra det vore för cykelsverige att styras och regleras mer....om begränsningar och en avsmalnande fåra verkligen är det fiffigaste man kan göra för sporten...
Makt och pengar, makt och pengar.
Quote from Lena O on 28 January 2011, 20:39Canyoniseras! han är inte lika snabb längre
Canyoniseras! han är inte lika snabb längre
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:48Detta togs det beslut av SCF 11/9,, SCF har endast lyssnat på VR inför detta beslut
1) Tävling vs Motion
En annan fråga som styrelsen skulle utreda och besluta om innan sista oktober var hur arrangemangstyperna ska bli tydligare. Vi måste försöka vänja
Detta togs det beslut av SCF 11/9,, SCF har endast lyssnat på VR inför detta beslut
1) Tävling vs Motion
En annan fråga som styrelsen skulle utreda och besluta om innan sista oktober var hur arrangemangstyperna ska bli tydligare. Vi måste försöka vänja
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 20:55SCF har lyssnat på de som var med i Projekt Svensk cykel.
SCF har lyssnat på de som var med i Projekt Svensk cykel.
Quote from Rasmus Olsson on 28 January 2011, 21:25"Vi måste försöka vänja oss vid tanken att allt är tävling i någon form oavsett vi tar tid, längd eller bara tar en tur med termosen o korgen."
Så cyklar jag för att fika, ska det enligt cykelförbundet räknas som tävling och jag måste ha licens?
Är de
"Vi måste försöka vänja oss vid tanken att allt är tävling i någon form oavsett vi tar tid, längd eller bara tar en tur med termosen o korgen."
Så cyklar jag för att fika, ska det enligt cykelförbundet räknas som tävling och jag måste ha licens?
Är de
Quote from ellen olsson on 28 January 2011, 21:32Jag tror nog att SCF hänger med ganska väl i vad som händer runtom i landet.
Jag tror nog att SCF hänger med ganska väl i vad som händer runtom i landet.