Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 23:07Det blir intressant att höra!
Med mina knappa kunskaper inom cykel så lät det som att du gjorde alla nybörjarfel som det går att göra på en tävling. Det är klart att det inte blir roligt om man inte fattar något av taktik och tävling. Starka ben kanske f
Det blir intressant att höra!
Med mina knappa kunskaper inom cykel så lät det som att du gjorde alla nybörjarfel som det går att göra på en tävling. Det är klart att det inte blir roligt om man inte fattar något av taktik och tävling. Starka ben kanske f
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 10:48Jag är enbart motionär och har aldrig tävlat (annat än mot mig själv på diverse motionslopp). Jag har sett på senare år ett allt farligare beteende hos unga tidsambitiösa män på t.ex. vätternrundan där förmågan att i det längsta hänga sig kvar i snabba kl
Jag är enbart motionär och har aldrig tävlat (annat än mot mig själv på diverse motionslopp). Jag har sett på senare år ett allt farligare beteende hos unga tidsambitiösa män på t.ex. vätternrundan där förmågan att i det längsta hänga sig kvar i snabba kl
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 11:49"Att ha en förmåga är en sak men det är inte så många som är aktiva tävlingscyklister och bedriver träning på motionsloppen inför VR."
David, jag vet inte vad du baserar detta på men min erfarenhet är en annan. Min uppfatning är att dom senaste åren har
"Att ha en förmåga är en sak men det är inte så många som är aktiva tävlingscyklister och bedriver träning på motionsloppen inför VR."
David, jag vet inte vad du baserar detta på men min erfarenhet är en annan. Min uppfatning är att dom senaste åren har
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 22:28Om det nu är så många tävlingscyklister som kör motionslopp kan det inte då vara så att Garry teori stämmer dvs dom väljer att köra motionslopp för att få medalj?
Om det nu är så många tävlingscyklister som kör motionslopp kan det inte då vara så att Garry teori stämmer dvs dom väljer att köra motionslopp för att få medalj?
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 22:38Jo, så är det nog. Och tomten är född i Frövi!
Jo, så är det nog. Och tomten är född i Frövi!
Quote from Sandra Näslund on 7 February 2011, 23:15Mattias, jag tror G. har rätt.
Vad jag förstår är ett flertal i Masklungan tävlingscyklister eller f.d. tävlingscyklister och de får samma medalj som alla andra cyklister i Vätternrundan.Men de är så välkomna, ska bli spännande och följa deras kamp mo
Mattias, jag tror G. har rätt.
Vad jag förstår är ett flertal i Masklungan tävlingscyklister eller f.d. tävlingscyklister och de får samma medalj som alla andra cyklister i Vätternrundan.
Men de är så välkomna, ska bli spännande och följa deras kamp mo
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 14:46Fredrikshofs sub 7 har detta år blivit något annat, gruppen innehåller cyklister från andra klubbar och man har därför släppt Hofvetkopplingen. De fick en egen startgrupp från VR, själva kör vi våra snabbare mastergrupper i den startgrupp de lämnar ifrån
Fredrikshofs sub 7 har detta år blivit något annat, gruppen innehåller cyklister från andra klubbar och man har därför släppt Hofvetkopplingen. De fick en egen startgrupp från VR, själva kör vi våra snabbare mastergrupper i den startgrupp de lämnar ifrån
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 18:16Verkligheten överträffar dikten gång på gång vad det verkar. Inte konstigt att det dyker upp styrningar från förbund?
Verkligheten överträffar dikten gång på gång vad det verkar. Inte konstigt att det dyker upp styrningar från förbund?