Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 08:45SCF börjar likna mer och mer en sluten diktatur stat där man inte lyssnar på vad klubbarna vill.
Vi skulle anordna en tävling men på grund av att vägverket inte beviljade oss tillstånd att enkelrikta en väg åt ett håll ( liten väg som var för smal att ku
SCF börjar likna mer och mer en sluten diktatur stat där man inte lyssnar på vad klubbarna vill.
Vi skulle anordna en tävling men på grund av att vägverket inte beviljade oss tillstånd att enkelrikta en väg åt ett håll ( liten väg som var för smal att ku
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 08:55Det är medlemmarna som röstar fram styrelsen i förbundet.
Det är medlemmarna som röstar fram styrelsen i förbundet.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 08:56Är du redan vaken David 😉
Är du redan vaken David 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 08:58Jag är på G. Det lär bli trötta ben idag.
Jag är på G. Det lär bli trötta ben idag.
Quote from ellen olsson on 29 January 2011, 10:11Rasmus: Jag förstår inte klubballergin. Utan klubbar så blir det inga tävlingar alls och jag tror inte att borttagande av incitament för att gå med i en cykelklubb är bästa vägen för att få cykelsporten att växa.
De två främsta syftena med reglerna är sä
Rasmus: Jag förstår inte klubballergin. Utan klubbar så blir det inga tävlingar alls och jag tror inte att borttagande av incitament för att gå med i en cykelklubb är bästa vägen för att få cykelsporten att växa.
De två främsta syftena med reglerna är sä
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:28Jag har ingen klubballergi (är själv med i en klubb) men att behöva söka upp och gå med i en klubb för att få vara med i några tävlingar är onödigt, särskilt om man inte upplever att man själv får ut nåt av klubbmedlemskapet, t ex för att de inte har nån
Jag har ingen klubballergi (är själv med i en klubb) men att behöva söka upp och gå med i en klubb för att få vara med i några tävlingar är onödigt, särskilt om man inte upplever att man själv får ut nåt av klubbmedlemskapet, t ex för att de inte har nån
Quote from ellen olsson on 29 January 2011, 11:58Rasmus: Framför gärna dina idéer till ordföranden i SCF:s kommissariekommitté, Kenneth Simonsson. Om inte annat så kan du få en bättre bild av hur verkligheten ser ut. 😉
Rasmus: Framför gärna dina idéer till ordföranden i SCF:s kommissariekommitté, Kenneth Simonsson. Om inte annat så kan du få en bättre bild av hur verkligheten ser ut. 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 12:24Eller så kan ju allvetande Fredrik upplysa oss om hur verkligheten ser ut...
Eller så kan ju allvetande Fredrik upplysa oss om hur verkligheten ser ut...
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 13:08Jag tror jag ska skaffa licens. Bara för att.
Jag tror jag ska skaffa licens. Bara för att.
Quote from ellen olsson on 29 January 2011, 13:25Rasmus: ravet på klubbmedlemskap för att tävla är inget som SCF hittat på. Det krävs i alla RF-anslutna förbund.
Det är ganska stor brist på kommissarier. De som finns har liv vid sidan om också så det krävs "överkapacitet" för att det ska gå ihop sig.
S
Rasmus: ravet på klubbmedlemskap för att tävla är inget som SCF hittat på. Det krävs i alla RF-anslutna förbund.
Det är ganska stor brist på kommissarier. De som finns har liv vid sidan om också så det krävs "överkapacitet" för att det ska gå ihop sig.
S