Quote from Panama B on 25 August 2006, 11:01Kanske en kalenderfunktion ?!?!
istallet for att anvanda diskussioner...
/////////
Idag har du grupper med diskussioner.En diskussion kan ha flera inlägg
Inläggen sorteras att de som är senast inlagda kommer först.
//////////////////////////////////
Kanske en kalenderfunktion ?!?!
istallet for att anvanda diskussioner...
/////////
Idag har du grupper med diskussioner.
En diskussion kan ha flera inlägg
Inläggen sorteras att de som är senast inlagda kommer först.
//////////////////////////////////
Quote from Funbeat user on 25 August 2006, 11:21Nu hajar jag inte, vad menar du Magnus?
Nu hajar jag inte, vad menar du Magnus?
Quote from Panama B on 25 August 2006, 11:31Redigerade mitt inlägg ovan med ett förtydligande.... 🙂
(Sitter och segar med Visual Studio 2005 pa en PC som inte riktigt har kraft nog till detta det tar 1 minut att fa upp applikationen efter varje andring suck... )
Redigerade mitt inlägg ovan med ett förtydligande.... 🙂
(Sitter och segar med Visual Studio 2005 pa en PC som inte riktigt har kraft nog till detta det tar 1 minut att fa upp applikationen efter varje andring suck... )
Quote from Fredrik Närenfors on 25 August 2006, 11:35Installerade också Visual Studio häromdagen. Inser att jag behöver ny maskin. Tacka vet jag Borland C++ Builder 😉 Det är grejer det.
Installerade också Visual Studio häromdagen. Inser att jag behöver ny maskin. Tacka vet jag Borland C++ Builder 😉 Det är grejer det.
Quote from Panama B on 25 August 2006, 11:38trådkapning YES
Känns helt rätt med Visual studio men igar satt jag med webparts och dataset som inte vill fungera som jag vill och det sätts ibland lite för mycket grejer automatiskt som det tar tid att bli vän med...
tror man får inse att nästa genart
trådkapning YES
Känns helt rätt med Visual studio men igar satt jag med webparts och dataset som inte vill fungera som jag vill och det sätts ibland lite för mycket grejer automatiskt som det tar tid att bli vän med...
tror man får inse att nästa genart
Quote from Panama B on 25 August 2006, 11:45Per - kan du förklara rubiken under din bild langst ned på sidan
"Lance Armstrong i sjunde himlen efter tour de France"http://www.cykla.com/documents/Cykla/Cykla-03-2005.pdf
Ps.letar efter cykeltips i Holland för en helg tips mottages
Per - kan du förklara rubiken under din bild langst ned på sidan
"Lance Armstrong i sjunde himlen efter tour de France"
http://www.cykla.com/documents/Cykla/Cykla-03-2005.pdf
Ps.letar efter cykeltips i Holland för en helg tips mottages
Quote from Stella Nelson on 25 August 2006, 11:46Nej - jag vill inte ha en kalenderfunktion i stället - och inte heller automatisk arkivering. 🙂
Även om detta med "event kalender" också verkar fiffigt så är jag helt enkelt ute efter att kunna rensa i våra diskusioner så att den information som inte
Nej - jag vill inte ha en kalenderfunktion i stället - och inte heller automatisk arkivering. 🙂
Även om detta med "event kalender" också verkar fiffigt så är jag helt enkelt ute efter att kunna rensa i våra diskusioner så att den information som inte
Quote from Panama B on 25 August 2006, 11:55Tavlingskalendern har ju en sadan funktion dvs. du kan saga att jag kommer att vara med och far da in det i min egen kalender....
Kolla in och anmal dig 🙂
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=14548
Tavlingskalendern har ju en sadan funktion dvs. du kan saga att jag kommer att vara med och far da in det i min egen kalender....
Kolla in och anmal dig 🙂
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=14548
Quote from Stella Nelson on 25 August 2006, 12:32Magnus - vet inte om du svara mig här - men jag vill kanske inte lägga in alla träninger, events, arbeten, o sånt i tävlingskalenderen - och de inlägge blir ju fortfarande kvar på diskusionssidan.
Magnus - vet inte om du svara mig här - men jag vill kanske inte lägga in alla träninger, events, arbeten, o sånt i tävlingskalenderen - och de inlägge blir ju fortfarande kvar på diskusionssidan.
Quote from Fredrik Närenfors on 25 August 2006, 12:47Magnus
Det beror händelsevis på att min bild är omslagsfoto på tidningen Cykla. Omslagsbilden innehåller naturligtvis mer än bara mitt fagra nylle, men visst är det en fin bild 🙂
Magnus
Det beror händelsevis på att min bild är omslagsfoto på tidningen Cykla. Omslagsbilden innehåller naturligtvis mer än bara mitt fagra nylle, men visst är det en fin bild 🙂