Quote from Guest on 8 November 2008, 11:23Om man har någon på sin kompislista som man inte vill ha där, hur kan man ta bort den då? Jag vill inte längre meddela Alla på min kompislista vad jag har för mig s a s.
Om man har någon på sin kompislista som man inte vill ha där, hur kan man ta bort den då? Jag vill inte längre meddela Alla på min kompislista vad jag har för mig s a s.
Quote from Jan Lundquist on 8 November 2008, 11:33Jag vet inte om jag fattat fel men hen försvinner från min lista men jag är kvar på hens lista och det var där jag inte ville vara kvar.
Jag vet inte om jag fattat fel men hen försvinner från min lista men jag är kvar på hens lista och det var där jag inte ville vara kvar.
Quote from mårten jansson on 8 November 2008, 11:36Du kan inte få bort dig själv från någon annans lista, men den ser inte det som du har som "bara för vänner" om du inte har den personen på din lista.
Du kan inte få bort dig själv från någon annans lista, men den ser inte det som du har som "bara för vänner" om du inte har den personen på din lista.
Quote from Bjarne Lewin on 8 November 2008, 12:34Jag har samma problem som du Stina :@
Jag har samma problem som du Stina :@
Quote from Magnus Gelang on 8 November 2008, 14:26Vad är det man kan välja att ha "bara för vänner"?
Fungerar det inte att messa den person nin ej vill vara kvar hos och be den plocka bort er? Eller är ni osams på något sätt?
Vad är det man kan välja att ha "bara för vänner"?
Fungerar det inte att messa den person nin ej vill vara kvar hos och be den plocka bort er? Eller är ni osams på något sätt?
Quote from mårten jansson on 8 November 2008, 14:31tex vem som ska se träning, dagsnoteringar, blogg kan vara bara för vänner.
tex vem som ska se träning, dagsnoteringar, blogg kan vara bara för vänner.
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 14:49Precis som Denise skriver så visar du bara dina saker för de som finns på _din_ lista över "Mina kompisar".
Så det spelar ingen roll om 1000 personer lagt till dig som kompis, det är inget man behöver godkänna (eller kan hindra) nämligen... man får bara i
Precis som Denise skriver så visar du bara dina saker för de som finns på _din_ lista över "Mina kompisar".
Så det spelar ingen roll om 1000 personer lagt till dig som kompis, det är inget man behöver godkänna (eller kan hindra) nämligen... man får bara i
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 14:53Jag tycker att h*n ska vara tacksam för att någon vill ha h*n på sin kompislista.
Jag tycker att h*n ska vara tacksam för att någon vill ha h*n på sin kompislista.
Quote from Catharina Brattlin on 8 November 2008, 14:56Jag håller med Bullen. Ett PM; "Vill Du vara snäll och ta bort mig från Din kompislista" så är det klart.
Kanske en lösning, Stina? 🙂
Jag håller med Bullen. Ett PM; "Vill Du vara snäll och ta bort mig från Din kompislista" så är det klart.
Kanske en lösning, Stina? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 15:18Det fungerar ju inte om personen i fråga har slutat att "hänga" här på funbeat...
Det fungerar ju inte om personen i fråga har slutat att "hänga" här på funbeat...