Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 21:41"Min profil" högst upp
"Hitta nya träningskompisar och rundor när dig"
"Min profil" högst upp
"Hitta nya träningskompisar och rundor när dig"
Quote from Magnus Gelang on 8 November 2008, 22:10Aha, tack 🙂
Aha, tack 🙂
Quote from Khojaste Askari on 4 December 2008, 13:48Jag har samma önskan som Stina och ja, jag förstår att det finns workarounds. Jag vill ockå defrienda (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=defriend) några som jag vet är inne och tittar eller får mail hur jag tränar men som inte själv längre re
Jag har samma önskan som Stina och ja, jag förstår att det finns workarounds. Jag vill ockå defrienda (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=defriend) några som jag vet är inne och tittar eller får mail hur jag tränar men som inte själv längre re
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 15:26OT men alltså..."defrienda"!? Vilket horribelt uttryck, känns som att man våldfört sig både på svenska och engelska språket! 🙂
OT men alltså..."defrienda"!? Vilket horribelt uttryck, känns som att man våldfört sig både på svenska och engelska språket! 🙂
Quote from Therese Woodhill on 4 December 2008, 15:57Möjligehten kanske borde finnas att när någon vill lägga till en som vän att man kan välja att acceptera eller neka denna det. T.ex. Peronen X vill lägga till dig som vän på funbeat, accepetar du? Knapp 1, Ja! Knapp 2,Neka!
Möjligehten kanske borde finnas att när någon vill lägga till en som vän att man kan välja att acceptera eller neka denna det. T.ex. Peronen X vill lägga till dig som vän på funbeat, accepetar du? Knapp 1, Ja! Knapp 2,Neka!
Quote from Therese Woodhill on 4 December 2008, 19:06Eller så vill man bara inte att folk ska lägga till en som "kompis". Oavsett vad man visar. jag menar att valmöjligheten kanske borde finnas.
Eller så vill man bara inte att folk ska lägga till en som "kompis". Oavsett vad man visar. jag menar att valmöjligheten kanske borde finnas.
Quote from ellen olsson on 4 December 2008, 19:18Vad spelar det för roll? Vill du försöka hindra dem från att lägga in ett bokmärke till URL:en till din presentation också?
Jag kan inte se något problem hur mycket jag än anstränger mig.Jag vilar min låda.
Vad spelar det för roll? Vill du försöka hindra dem från att lägga in ett bokmärke till URL:en till din presentation också?
Jag kan inte se något problem hur mycket jag än anstränger mig.
Jag vilar min låda.
Quote from Bjarne Lewin on 4 December 2008, 19:47Den som lägger till ngn som vän, börjar i praktiken direkt att prenumerera på dens blogg. En individ kan skydda sina träningsnoteringar från insyn men den kan aldrig skydda blogginlägg från inloggade personer. Det finns ju inget som tvingar ngn att skicka
Den som lägger till ngn som vän, börjar i praktiken direkt att prenumerera på dens blogg. En individ kan skydda sina träningsnoteringar från insyn men den kan aldrig skydda blogginlägg från inloggade personer. Det finns ju inget som tvingar ngn att skicka
Quote from Therese Woodhill on 4 December 2008, 19:48Drastiska slutsatser.
Drastiska slutsatser.
Quote from Olof Robertson on 4 December 2008, 19:51Förstår dig till viss del Evely, men det är ju likadant på vanliga bloggar, man vet inte precis alla som läser där. Men där kan man iofs lösenordsskydda.
Om man nu bloggar om "hemliga" saker kanske man inte behöver skriva dessa saker i bloggen? Förstår
Förstår dig till viss del Evely, men det är ju likadant på vanliga bloggar, man vet inte precis alla som läser där. Men där kan man iofs lösenordsskydda.
Om man nu bloggar om "hemliga" saker kanske man inte behöver skriva dessa saker i bloggen? Förstår