Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 20:09Evely - Tycker inte du ska känna dig begränsad i ditt bloggande. Det handlar bara om att du ser att det är någon som intresserat sig för din blogg. Alltså dina egna "hjärnspöken" om man vill kalla det för det. Övervakning på internet kan vem som helst sys
Evely - Tycker inte du ska känna dig begränsad i ditt bloggande. Det handlar bara om att du ser att det är någon som intresserat sig för din blogg. Alltså dina egna "hjärnspöken" om man vill kalla det för det. Övervakning på internet kan vem som helst sys
Quote from Therese Woodhill on 4 December 2008, 20:16Hon skriver en sak hon endast vill att sina närmsta vänner hon kan lita på skall läsa, detta blogg inlägg vill hon göra synligt för dem. Hon skriver ett allmännt gidder, detta skiter hon i vem som läser. Det första inlägget vill hon göra privat, inte hela
Hon skriver en sak hon endast vill att sina närmsta vänner hon kan lita på skall läsa, detta blogg inlägg vill hon göra synligt för dem. Hon skriver ett allmännt gidder, detta skiter hon i vem som läser. Det första inlägget vill hon göra privat, inte hela
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 20:20Vad har det med bloggande att göra?
Vad har det med bloggande att göra?
Quote from Therese Woodhill on 4 December 2008, 20:26Med din diskussionsparts inlägg att göra "Ett skulle kunna vara att man vid varje enskilt bloginlägg väljer dess synbarhet, eller har en möjlighet att begränsa synbarheten ibland, ett annat skulle kunna vara att man kan göra en mer specifik inställning fö
Med din diskussionsparts inlägg att göra "Ett skulle kunna vara att man vid varje enskilt bloginlägg väljer dess synbarhet, eller har en möjlighet att begränsa synbarheten ibland, ett annat skulle kunna vara att man kan göra en mer specifik inställning fö
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 20:26Måste man röra till det så mycket? Jag förstår inte vad det här har med bloggande på Funbeat att göra men allt man skriver på Internet, oavsett hur lösenordsskyddat det är, kan och kommer att läsas av obehöriga. Vill man inte att obehöriga ska ta del av v
Måste man röra till det så mycket? Jag förstår inte vad det här har med bloggande på Funbeat att göra men allt man skriver på Internet, oavsett hur lösenordsskyddat det är, kan och kommer att läsas av obehöriga. Vill man inte att obehöriga ska ta del av v
Quote from Therese Woodhill on 4 December 2008, 20:28Alla på internet är inte "datanördar". Jag skulle inte veta hur man tog sig in i ett lösenordskyddat dokument än mindre hur man förbigår när någon valt att lägga ett inlägg endast synligt för vänner på funbeat. Och jag hänger ändå på flashback.
Alla på internet är inte "datanördar". Jag skulle inte veta hur man tog sig in i ett lösenordskyddat dokument än mindre hur man förbigår när någon valt att lägga ett inlägg endast synligt för vänner på funbeat. Och jag hänger ändå på flashback.
Quote from Olof Robertson on 4 December 2008, 20:29Jag håller med Lady, man kan inte skydda det man skriver på internet. Är det så viktigt är det bäst att inte skriva helt enkelt.
Jag håller med Lady, man kan inte skydda det man skriver på internet. Är det så viktigt är det bäst att inte skriva helt enkelt.
Quote from Jonny Persson on 4 December 2008, 20:29Jag är inne på samma linje som Lady G. Vad är problemet? Skriver du på nätet så får du nog räkna med att den som känner för att läsa det har ganska bra möjligheter att göra det.
Jag är inne på samma linje som Lady G. Vad är problemet? Skriver du på nätet så får du nog räkna med att den som känner för att läsa det har ganska bra möjligheter att göra det.
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 20:30Lady:
" -Det var banne mig det bästa jag har hört sedan jag konfirmerades! "
Lady:
" -Det var banne mig det bästa jag har hört sedan jag konfirmerades! "
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 20:33Johan - Bloggar man och har den känslan har det absolut med hjärnspöken att göra eftersom bloggar är öppna. Annars är det lätt att skapa en mail-lista i Hotmail och skicka till sina vänner.
Lady - Ja per definition ska man inte skriva något på internet o
Johan - Bloggar man och har den känslan har det absolut med hjärnspöken att göra eftersom bloggar är öppna. Annars är det lätt att skapa en mail-lista i Hotmail och skicka till sina vänner.
Lady - Ja per definition ska man inte skriva något på internet o