Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTa bort kompis
You need to log in to create posts and topics.

Är bloggen öppen om den görs privat och kan endast visas för vänner? Krävs det inte lite mer kunskap än att kunna slå av och på datorn för att komma åt bloggens innehåll då.

Jag säger också som Lady!

Personligen tycker jag det är rysligt kul med kommentarer på mina bloggar, oavsett om det är folk som har mig på sin kompislista eller andra FB-medlemmar, som läser. Varför skriver jag, om det inte är för att andra ska kunna ta

Andreas, jag håller med dig. En blogg ska ju bara en öppen logg där man skriver ner sådant man vill dela med sig av till resten av världen, väl? Det var det jag trodde en weblog var, hemlisar och personlig information skriver jag i dagboken.

Det är nog

Jag trodde meningen med en blogg var att den skulle vara öppen, men jag är ingen bloggare så jag har säkerligen fel.

Om jag inte minns fel så kallas det sublimering( en del som inte är sexuell). Överföring av tankar och känslor till något som är socialt acceptabelt som en blogg. Det kanske inte är så acceptablet att stå och skrika på stan för att man mår kasst, men det

Ja så är det nog. Men måste man visa leg för att få höra/läsa?

Äsch då en blogg behöver inte alls vara " öppen " det är nog upp till var och en. http://sv.wikipedia.org/wiki/Blogg

En blog är nog snarare att likna vid "Speakers Corner" i Hyde Park, där du kan gasta om vad du vill även om ingen gitter lyssna.

Jo jag hade läst det där men det blir så tråkigt om det inte blir starka åsikter om vad det borde vara.

Nej man måste kommit i puberteten.