Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTa bort kompis
You need to log in to create posts and topics.

Har det någon betydelse, egentligen?

Ja ok, man kan alltså dölja såna saker för andra än kompis-kretsen. Men ja då är det ju egentligen inget problem om nån annan vill ha mig på sin lista,,,den ser ju inte det jag vill hålla hemligt iallafall 🙂

Ska du hålla det hemligt så ska du inte berätta det för någon. Då är det inte hemligt längre.

I mitt fall är det en person som jag inte längre har lust att ha kontakt med. Personen finns s a s inte i min umgängeskrets längre och reggar ingen träning här heller men hen får ju nyhetsbrev varje vecka med en detaljerad rapporterinig om vad jag gjort.

Det står i Min profil:

Vad andra får se
Här kan du ändra inställningar för vilka uppgifter du vill visa för andra medlemmar i FunBeat.
Träningsnoteringar () Hemligt () Visa bara för mina träningskompisar () Visa för alla

Det är alltså bara de som är

Stina, jag förstår inte varför du vill ta bort mig? Vad har jag gjort???

Jo jag döljer inte för de som är aktiva här men de som inte är kvar här tycker jag inte behöver se vad jag gör.

Va? Får man i nyhetsbrevet veta vad ens träningskompisar gjort? Hehe, märks det att jag inte läser nyhetsbreven speciellt noga 😀
En helt annan fråga till dig Stina,,,när jag läser inlägg av dig så får du en gul markering där det står att denna person bor

Det kan du bestämma själv bullen. Skriv in 5000 mil så blir du väldsmedborgare mer eller mindre.

Va? Var skriver jag in det menar du?