Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 15:20Har det någon betydelse, egentligen?
Har det någon betydelse, egentligen?
Quote from Magnus Gelang on 8 November 2008, 15:41Ja ok, man kan alltså dölja såna saker för andra än kompis-kretsen. Men ja då är det ju egentligen inget problem om nån annan vill ha mig på sin lista,,,den ser ju inte det jag vill hålla hemligt iallafall 🙂
Ja ok, man kan alltså dölja såna saker för andra än kompis-kretsen. Men ja då är det ju egentligen inget problem om nån annan vill ha mig på sin lista,,,den ser ju inte det jag vill hålla hemligt iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 15:42Ska du hålla det hemligt så ska du inte berätta det för någon. Då är det inte hemligt längre.
Ska du hålla det hemligt så ska du inte berätta det för någon. Då är det inte hemligt längre.
Quote from Jan Lundquist on 8 November 2008, 16:03I mitt fall är det en person som jag inte längre har lust att ha kontakt med. Personen finns s a s inte i min umgängeskrets längre och reggar ingen träning här heller men hen får ju nyhetsbrev varje vecka med en detaljerad rapporterinig om vad jag gjort.
I mitt fall är det en person som jag inte längre har lust att ha kontakt med. Personen finns s a s inte i min umgängeskrets längre och reggar ingen träning här heller men hen får ju nyhetsbrev varje vecka med en detaljerad rapporterinig om vad jag gjort.
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 16:13Det står i Min profil:
Vad andra får se
Här kan du ändra inställningar för vilka uppgifter du vill visa för andra medlemmar i FunBeat.
Träningsnoteringar () Hemligt () Visa bara för mina träningskompisar () Visa för allaDet är alltså bara de som är
Det står i Min profil:
Vad andra får se
Här kan du ändra inställningar för vilka uppgifter du vill visa för andra medlemmar i FunBeat.
Träningsnoteringar () Hemligt () Visa bara för mina träningskompisar () Visa för alla
Det är alltså bara de som är
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2008, 16:15Stina, jag förstår inte varför du vill ta bort mig? Vad har jag gjort???
Stina, jag förstår inte varför du vill ta bort mig? Vad har jag gjort???
Quote from Jan Lundquist on 8 November 2008, 16:27Jo jag döljer inte för de som är aktiva här men de som inte är kvar här tycker jag inte behöver se vad jag gör.
Jo jag döljer inte för de som är aktiva här men de som inte är kvar här tycker jag inte behöver se vad jag gör.
Quote from Magnus Gelang on 8 November 2008, 18:11Va? Får man i nyhetsbrevet veta vad ens träningskompisar gjort? Hehe, märks det att jag inte läser nyhetsbreven speciellt noga 😀
En helt annan fråga till dig Stina,,,när jag läser inlägg av dig så får du en gul markering där det står att denna person bor
Va? Får man i nyhetsbrevet veta vad ens träningskompisar gjort? Hehe, märks det att jag inte läser nyhetsbreven speciellt noga 😀
En helt annan fråga till dig Stina,,,när jag läser inlägg av dig så får du en gul markering där det står att denna person bor
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 18:44Det kan du bestämma själv bullen. Skriv in 5000 mil så blir du väldsmedborgare mer eller mindre.
Det kan du bestämma själv bullen. Skriv in 5000 mil så blir du väldsmedborgare mer eller mindre.
Quote from Magnus Gelang on 8 November 2008, 21:33Va? Var skriver jag in det menar du?
Va? Var skriver jag in det menar du?