Quote from Guest on 4 May 2007, 12:49ja funderar om de finns nå sätt att ta bort trådar som man själv har gjort..
för ja kan tycka att de finns allt för många trådar igång sammtidigt som inte används. eler är de bara ja som tycker det..
ja funderar om de finns nå sätt att ta bort trådar som man själv har gjort..
för ja kan tycka att de finns allt för många trådar igång sammtidigt som inte används. eler är de bara ja som tycker det..
Quote from Camilla Höög on 4 May 2007, 12:59Nej, det går inte att ta bort en tråd idag...förutom genom Olle då så klart 🙂
Trådar ska inte tas bort om en diskussion har börjat. Enda anledningen till att ta bort en tråd, egentligen en post, är om man råkar skriva den på helt fel ställe, dubbelpost
Nej, det går inte att ta bort en tråd idag...förutom genom Olle då så klart 🙂
Trådar ska inte tas bort om en diskussion har börjat. Enda anledningen till att ta bort en tråd, egentligen en post, är om man råkar skriva den på helt fel ställe, dubbelpost
Quote from Stella Nelson on 4 May 2007, 13:18Jag tycker att det är skitdumt att man inte kan ta bort inaktuella trådar som bara ligger och skräpar och försvårar användandet av en grupps forum.
Jag kan för all del köpa att det kanske inte ska gå att ta bort rådar i almänna grupper.
Men i "min" gru
Jag tycker att det är skitdumt att man inte kan ta bort inaktuella trådar som bara ligger och skräpar och försvårar användandet av en grupps forum.
Jag kan för all del köpa att det kanske inte ska gå att ta bort rådar i almänna grupper.
Men i "min" gru
Quote from Fredrik Närenfors on 4 May 2007, 13:39Era problem kanske mer beror på att ni försöker använda ett diskussionsforum som en kalender.
Håller också med om att man inte ska ta bort trådar. De ligger i alla fall sparade på Google. Åtminstone i de öppna grupperna.
Era problem kanske mer beror på att ni försöker använda ett diskussionsforum som en kalender.
Håller också med om att man inte ska ta bort trådar. De ligger i alla fall sparade på Google. Åtminstone i de öppna grupperna.
Quote from Stella Nelson on 4 May 2007, 14:35Nej då.. vi använder det inte som en kalender.
Däremot komunicerar vi massor med information via vårt diskusionsforum.
Information som ibland blir väldigt inaktuell... och som det inte finss NÅGON anledning att spara.Det enda som dessa gamla trådar
Nej då.. vi använder det inte som en kalender.
Däremot komunicerar vi massor med information via vårt diskusionsforum.
Information som ibland blir väldigt inaktuell... och som det inte finss NÅGON anledning att spara.
Det enda som dessa gamla trådar
Quote from Magnus Gelang on 4 May 2007, 14:49Håller med Sanna i denna diskussion. Man skulle som administratör av en grupp kunna ta bort trådar tycker jag.
Håller med Sanna i denna diskussion. Man skulle som administratör av en grupp kunna ta bort trådar tycker jag.
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 14:50ja tycker de blir så grötit... och så tar de upp mycket plats..
Så bort me de allra gammlaste och in me nytt färskt matreal..
och så som många säger.. de finns redan diskuterat i ett annat innlägg man orkar inte gå genom allt bara för att hitta rä
ja tycker de blir så grötit... och så tar de upp mycket plats..
Så bort me de allra gammlaste och in me nytt färskt matreal..
och så som många säger.. de finns redan diskuterat i ett annat innlägg man orkar inte gå genom allt bara för att hitta rä
Quote from Panama B on 4 May 2007, 14:55Jag tycker vi skulle ta bort denna tråd den känns grötig (H)
Jag tycker vi skulle ta bort denna tråd den känns grötig (H)
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 14:59ja men nuj är problemet är ju att de inte går.. (H)
ja men nuj är problemet är ju att de inte går.. (H)
Quote from Stella Nelson on 4 May 2007, 15:12Jag tycker vi skulle ta bort denna tråd den känns grötig
Fast nu är väl problemet med just denna tråd att den ligger i en öppen grupp fortfarande är aktuell. 😉
Jag tycker vi skulle ta bort denna tråd den känns grötig
Fast nu är väl problemet med just denna tråd att den ligger i en öppen grupp fortfarande är aktuell. 😉