Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 15:151. Hur vet man om en tråd är aktuell eller inte?
2. På vilket sätt är det "grötigt"?
För övrigt håller jag med om att det snabbt blir många olästa inlägg, men om man inte vill läsa dem kan man ju markera trådarna som lästa så jag ser det inte som ett pr
1. Hur vet man om en tråd är aktuell eller inte?
2. På vilket sätt är det "grötigt"?
För övrigt håller jag med om att det snabbt blir många olästa inlägg, men om man inte vill läsa dem kan man ju markera trådarna som lästa så jag ser det inte som ett pr
Quote from Emma Sjöberg on 4 May 2007, 15:33Nämen Linus har bytt bild!! Nu känner man ju igen dig 🙂
Appropågrötigtråd (H)
Nämen Linus har bytt bild!! Nu känner man ju igen dig 🙂
Appropågrötigtråd (H)
Quote from jr.karlberg@gmail.com on 4 May 2007, 15:35...men vem är det då som ska bestämma att en gammal tråd är onödig? Bara för att den som skapat tråden har fått sina svar så är den långt ifrån onödig, den gör ju att andra inte behöver ställa samma fråga igen.
...men vem är det då som ska bestämma att en gammal tråd är onödig? Bara för att den som skapat tråden har fått sina svar så är den långt ifrån onödig, den gör ju att andra inte behöver ställa samma fråga igen.
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 15:40Ja, jag fick ju skarp tillsägelse både i tisdags på Tierpsrundan och av dig här på forumet... 😉
Ja, jag fick ju skarp tillsägelse både i tisdags på Tierpsrundan och av dig här på forumet... 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2007, 15:40Vätternrundan tog bort alla gamla inlägg på sitt forum för något år sedan, idiotiskt. Massor av info försvann i ett enda nafs.
På Funbeat sjunker ju gamla inlägg ner efterhand, det är lätt att urskilja de aktuella.
Jag befarar att en ta-bort-trådar-funkti
Vätternrundan tog bort alla gamla inlägg på sitt forum för något år sedan, idiotiskt. Massor av info försvann i ett enda nafs.
På Funbeat sjunker ju gamla inlägg ner efterhand, det är lätt att urskilja de aktuella.
Jag befarar att en ta-bort-trådar-funkti
Quote from Stella Nelson on 4 May 2007, 15:55Linus:
1)
- Om jag i min slutna grupp informerar alla medlemmar i gruppen att klockan 18.00. ska vi träffas på torget. Så är kan jag lätt avgöra att den tråden är inaktuell klockan 18.01.
- Om jag skriver en tråd där jkag frågar vilka som ska med till
Linus:
1)
- Om jag i min slutna grupp informerar alla medlemmar i gruppen att klockan 18.00. ska vi träffas på torget. Så är kan jag lätt avgöra att den tråden är inaktuell klockan 18.01.
- Om jag skriver en tråd där jkag frågar vilka som ska med till
Quote from Stella Nelson on 4 May 2007, 15:56På Funbeat sjunker ju gamla inlägg ner efterhand, det är lätt att urskilja de aktuella.
Tänk så olika man upplever saker.
"Vi" tycker inte alls att det är lätt att urskilja aktuella inlägg på "vår" gruppsida... och de gamla inläggen sjunker förvisso n
Tänk så olika man upplever saker.
"Vi" tycker inte alls att det är lätt att urskilja aktuella inlägg på "vår" gruppsida... och de gamla inläggen sjunker förvisso n
Quote from Camilla Höög on 4 May 2007, 15:56De aktuella trådarna poppar upp som olästa inlägg så man automatiskt hamnar där. Om ngn tråd är extra intressant så klickar man på flaggan för att komma ihåg den en längre tid även om inga inlägg görs.
Gamla inlägg försvinner bort automatiskt eftersom en
De aktuella trådarna poppar upp som olästa inlägg så man automatiskt hamnar där. Om ngn tråd är extra intressant så klickar man på flaggan för att komma ihåg den en längre tid även om inga inlägg görs.
Gamla inlägg försvinner bort automatiskt eftersom en
Quote from Camilla Höög on 4 May 2007, 16:02"Problemet" ligger nog inte i att det inte går att radera inaktuella trådar utan att det i grupperna inte finns några subforum så att man kan sortera informationen. Nu hamnar allt man skriver på ett och samma ställe vilket gör att snabbare korta frågor tr
"Problemet" ligger nog inte i att det inte går att radera inaktuella trådar utan att det i grupperna inte finns några subforum så att man kan sortera informationen. Nu hamnar allt man skriver på ett och samma ställe vilket gör att snabbare korta frågor tr
Quote from Stella Nelson on 4 May 2007, 16:08Anders:
Nej - aktuella trådar poppar inte alls per automatik upp som olästa... bara trådar som har olästa inlägg. Detta är faktiskt INTE samma sak.Gamla men AKTUELLA inlägg försvinner bort från första sidan, medan nayre inaktuella inlägg ligger kvar
Anders:
Nej - aktuella trådar poppar inte alls per automatik upp som olästa... bara trådar som har olästa inlägg. Detta är faktiskt INTE samma sak.
Gamla men AKTUELLA inlägg försvinner bort från första sidan, medan nayre inaktuella inlägg ligger kvar