Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatta bort trådar
You need to log in to create posts and topics.

Sanna: ok, men tills det lösas, varför inte ber alla i din grupp att svara med ordet "Läst"

Använd en och samma tråd, lås den hela tiden, och redigera ditt inlägg! Så får du en aktuell tråd, den kommer dock inte ligga på top

Om det tex handlar om var och när ni ska träffas kan ju det läggas i en kalender. Sen finns det ju andra saker som kanske behöver en tråd ändå. Jag tycker tanken med sticky trådar är bra, det tror jag många grupper hade haft nytta av!

För min del så skulle en bra sökfunktion lösa problemet. Jag läsar ibland nya inlägg men oftast vill jag i efterhand kolla upp vissa svar på frågor och dyl. och då är det bra om man enkelt kan söka upp det. Sen om tråden fortfarande är aktuell lr inte bry

Gary: Hur menar du nu... ?

Marie: Funkar väl knappast. Då kommer mna ju snabbt att ha en tåd med 50 svar på olika grejer. Det blir ju bara mer rörigt.. 🙂

Denize: Hur skulle det funka med kalender menar du? Hur skriver alla svar så att alla andra kan

Sanna det funkar ju visst. Jag skrev LÅS tråden. då kan ingen skriva.

Marie: Ja.. men då försvinner ju hela poängen. Vi använder som sagt forumet till att KOMMUNICERA med varandra... jag är INTE intresserad av en envägskommunikation.
Det vore i princip helt meningslöst ju... 🙂

Det saknas vissa funktioner i forumet som skulle vara jättebra att ha.
Radera är en ganska basal funktion som borde finnas...åtminstone för gruppadminstratörer.
Jag kan dock se ett litet säkerhetsproblem. Tänk om en gruppadministratör tröttnar på Funbeat

Anders:
Jo.. DET vore ju inget vidare!
Men är det verkligen ett reellt problem? Jag vet inte att det hänt på nått forum med nån typ av moderatorfunktion jag någonsin "hängt" på...... är det vanligt att sånt händer?

Nej, som tur är så är det är inte vanligt, men jag påtalar bara problemet. Vilket innebär att Olle bör tänka på att ha tillförlitliga backuper om ngt skulle inträffa när man ger folk mer makt.

En sak som inträffade på en av mina siter var att en webbspin