Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatta bort trådar
You need to log in to create posts and topics.

Sanna: Hmmm, jag minns inte riktigt ... men formodligen just det jag skrev.
Att alla som har läst det aktuella info, svara i tråden med ordet "Läst"
Då vet du vem har läst och inte läst ... fast varför minns jag inte heller ... orka inte läsa tråden igen

Det jag menade var att om du BARA ska skriva tid och plats ni ska träffas, så är det ju ingenting att diskutera. Och då behövs det ingen tråd för just de grejerna, utan de kan läggas i kalendern. Då blir det mindre trådar totalt, vilket gör det mindre rör

Anders

Hmmm.. ja, backup kan vara rätt bra ibland har jag märkt. *ler*

Gary.

Hmm.. mja.. jag fattar fortfarande inte riktigt hur du hade tänkt att det skulle vara en lösning på problemet.. men jag antar att du kanske inte riktigt hängde med på vad jag menade att problemet var. 🙂
Så... ok - vi släpper det.. 🙂

Denize

Visst - sådana saker som tex matcher osv lägger vi väl in i gruppens kalender.

Däremot så skriver vi i princip aldrig någonsin en tråd i vårt forum där inte en eller flera personer av någon anledning behöver/vill svara.

Om man nu ska ta exempl

sanna; Jag tyckte (utan att läsa tillbaka) att jag skrev att det skulle fungera tills problemet var löst (av Olle)

Vissa fokusera bara på problemet (t-)
andra se lösningen (t+)

sedan tycker jag att ni kan använda telefonen.
Funbeat kan inte lösa allt.
Först och främst en träningsdagbok.
Det är ingen kommunikationsportal

Har inte lagt mig i denna diskussion tidigare men måste få säga att detta är en så eminent hemsida, tusen tack till er som håller den igång och fixar och donar. Sedan till måste jag berätta en solskenshistoria, jag spelar med i samma förening som Sanna so

Gary.

Men problemet (som då är det enda jag fokuserar på?) med ditt förslag är ju att ditt förslag inte löser någonting.

Missförstå mig rätt, jag tycker att det är jättetrevligt att folk engagerar sig och kommer med förslag på lösningar - tack alla fö

X---Men är det verkligen ett reellt problem? Jag vet inte att det hänt på nått forum med nån typ av moderatorfunktion jag någonsin "hängt" på...... är det vanligt att sånt händer? ---X

Det hände rätt nyligen på ett forum jag hänger på emellanåt.