Quote from ellen olsson on 7 December 2013, 09:29Jag har Roses B&W-väska. Som alla hårdskalsväskor jag använt så är den väldigt otymplig om man behöver forcera ett antal trappor, något man i princip alltid måste göra om man åker tåg i Europa.
Stängningen och låset funkar halvtaskigt som på de flesta väs
Jag har Roses B&W-väska. Som alla hårdskalsväskor jag använt så är den väldigt otymplig om man behöver forcera ett antal trappor, något man i princip alltid måste göra om man åker tåg i Europa.
Stängningen och låset funkar halvtaskigt som på de flesta väs
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 12:55Jag är sugen på att uppdatera mig, har en väska från Spectra, till Thules nya som de börjar sälja nästa år.
Jag är sugen på att uppdatera mig, har en väska från Spectra, till Thules nya som de börjar sälja nästa år.
Quote from Mattias Johansson on 1 December 2014, 11:49Aluminium vs karbon på flyget.
De ggr jag har flugit med cykeln har jag tagit med mig "slaskcykeln" som har alu ram. Jag har inbillat mig att den är tåligare vid flygets bagage hantering än en karbon cykel samt jag då är mindre rädd om denna cykel.
Till
Aluminium vs karbon på flyget.
De ggr jag har flugit med cykeln har jag tagit med mig "slaskcykeln" som har alu ram. Jag har inbillat mig att den är tåligare vid flygets bagage hantering än en karbon cykel samt jag då är mindre rädd om denna cykel.
Till
Quote from Berit Bengtson on 1 December 2014, 17:49Linnex Sr skrev:
> Aluminium vs karbonKarbon?
Hur gammal är den?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
Linnex Sr skrev:
> Aluminium vs karbon
Karbon?
Hur gammal är den?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 22:33Finhojjen såklart (t+)
Finhojjen såklart (t+)