Quote from ellen olsson on 5 September 2012, 21:13Margit: Den frågan är svår att svara på.
Det är olika för olika bolag och de flesta bolag ändrar regler och priser ett par gånger per år.
Margit: Den frågan är svår att svara på.
Det är olika för olika bolag och de flesta bolag ändrar regler och priser ett par gånger per år.
Quote from Funbeat user on 5 September 2012, 22:53Det beror dessutom på vem man pratar med.
Betalade inget extra med Swiss i somras, sub 23kg men överstor väska.
Hade jag gjort enligt reglerna skulle jag förbokat sportbagage och betalat 2 x 50eur för det.Nu gjorde jag inget i förväg förutom att checka
Det beror dessutom på vem man pratar med.
Betalade inget extra med Swiss i somras, sub 23kg men överstor väska.
Hade jag gjort enligt reglerna skulle jag förbokat sportbagage och betalat 2 x 50eur för det.
Nu gjorde jag inget i förväg förutom att checka
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 09:36När vi flög med Norwegian till Mallorca i våras kostade det 600 SEK t.o.r. När jag flög med SAS till Frankfurt i början av augusti och hade förbokat cykelväskan (EVOC) fick jag betala 450 SEK enkel vid utresan från Arlanda och 45 EUR vid hemresan från Fra
När vi flög med Norwegian till Mallorca i våras kostade det 600 SEK t.o.r. När jag flög med SAS till Frankfurt i början av augusti och hade förbokat cykelväskan (EVOC) fick jag betala 450 SEK enkel vid utresan från Arlanda och 45 EUR vid hemresan från Fra
Quote from Mattias Johansson on 6 September 2012, 11:34Jag mailed Bike-Discount och frågade på skillnad på B&W och Radon väskan. Radon är ju deras egna märke och fick svaret som jag hade väntat mig.
"basically the only differences are the design/print and the price. The quality is the same, since the Radon b
Jag mailed Bike-Discount och frågade på skillnad på B&W och Radon väskan. Radon är ju deras egna märke och fick svaret som jag hade väntat mig.
"basically the only differences are the design/print and the price. The quality is the same, since the Radon b
Quote from Lena O on 6 September 2012, 19:21Jag vill minnas att min gick på 850:- ToR
Jag vill minnas att min gick på 850:- ToR
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 19:55600kr ToR Gran Canaria med Fritidsresor (Hyrde Cykelväska på Arlanda)
600kr ToR Gran Canaria med Fritidsresor (Hyrde Cykelväska på Arlanda)
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 20:10Jag flög till Luleå i somras och det gick utan problem. De scannade väskan i specialbagageröntgen, det var det enda annorlunda mot vanligt bagage. Funkade perfekt.
Jag flög till Luleå i somras och det gick utan problem. De scannade väskan i specialbagageröntgen, det var det enda annorlunda mot vanligt bagage. Funkade perfekt.
Quote from Mattias Johansson on 12 December 2012, 01:19Det blev en Aerus Biospeed Bicycle Travel Case:
BILD:http://bwncdn2.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2011/11/Access_Aerus_Travel_Bike_Case.jpg
BILD:http://www.triboutique.ca/v/vspfiles/photos/AERUSBIKEBAG-4.jpgFöll för de kompakta måtten 105cm X 65cm
Det blev en Aerus Biospeed Bicycle Travel Case:
BILD:http://bwncdn2.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2011/11/Access_Aerus_Travel_Bike_Case.jpg
BILD:http://www.triboutique.ca/v/vspfiles/photos/AERUSBIKEBAG-4.jpg
Föll för de kompakta måtten 105cm X 65cm
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 14:08CRC väskan går att köpa för 708sek under januarirean!
Tänkte slå till, men en liten undran som säkert är obefogad, men ryms en 29" ht i strl. M?
CRC väskan går att köpa för 708sek under januarirean!
Tänkte slå till, men en liten undran som säkert är obefogad, men ryms en 29" ht i strl. M?
Quote from Mattias Johansson on 5 December 2013, 14:36Lite feedback på min Aerus Biospeed Bicycle Travel Case.
Aerus för inte denna längre men det finns motsvarande ute under andra namn.Jag har varit ute och rest två ggr med min väska. Även om det är en softcase tycker jag att cykeln är bra skyddad (mycket
Lite feedback på min Aerus Biospeed Bicycle Travel Case.
Aerus för inte denna längre men det finns motsvarande ute under andra namn.
Jag har varit ute och rest två ggr med min väska. Även om det är en softcase tycker jag att cykeln är bra skyddad (mycket