Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 07:09"Jag skulle vilja säga att det inte ens går att hålla 101% av sitt VO2-max i en hundradels sekund. Det eftersom allt över 100% skulle innebära att ens max värde inte är max då man teoretiskt sett skulle prestera mer än sitt max och sen att göra det i en v
"Jag skulle vilja säga att det inte ens går att hålla 101% av sitt VO2-max i en hundradels sekund. Det eftersom allt över 100% skulle innebära att ens max värde inte är max då man teoretiskt sett skulle prestera mer än sitt max och sen att göra det i en v
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 23:12Jag får tacka för ett mycket bra svar!
Jag får tacka för ett mycket bra svar!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:22Hej Marcus.
Det var så lite så.
Men du har väckt en tanke hos mig, med denna frågeställning.
"Om nu inte VO2-max är dynamiskt vilket i så fall inte borde kallas maxvärde eller har jag missat något?"
Vo2 max är dynamiskt om man ser till det att den påv
Hej Marcus.
Det var så lite så.
Men du har väckt en tanke hos mig, med denna frågeställning.
"Om nu inte VO2-max är dynamiskt vilket i så fall inte borde kallas maxvärde eller har jag missat något?"
Vo2 max är dynamiskt om man ser till det att den påv
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:45Jag ber att få hålla med P .
Men samtidigt skulle jag vilja tillföra att skillnaden mellan grenspecifik "maxpuls" och verklig maxpuls är som jag ser det en oförmåga att nyttja min fulla förmåga i de grenar där jag har lägre pulstak.
För jag tror inte
Jag ber att få hålla med P .
Men samtidigt skulle jag vilja tillföra att skillnaden mellan grenspecifik "maxpuls" och verklig maxpuls är som jag ser det en oförmåga att nyttja min fulla förmåga i de grenar där jag har lägre pulstak.
För jag tror inte