Quote from Guest on 29 May 2009, 22:39Kvällen kunde inte börjat bättre fick i ungarna mat tidigt och förhandlade fram två timmars cykel trots fredagkväll. Att det sen är 19 grader och mkt lätt vind gör ju inget sämre. Glider iväg och njuter i 12km sen kommer jag till första TACKET, möter en c
Kvällen kunde inte börjat bättre fick i ungarna mat tidigt och förhandlade fram två timmars cykel trots fredagkväll. Att det sen är 19 grader och mkt lätt vind gör ju inget sämre. Glider iväg och njuter i 12km sen kommer jag till första TACKET, möter en c
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 22:49Tur i oturen.
Tur i oturen.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:07Fi attan, cykelbanor är inte att leka med.
Fi attan, cykelbanor är inte att leka med.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 23:17Och cykelhjälmen får ju kommunen betala.
Och cykelhjälmen får ju kommunen betala.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 16:14Finns en orsak till att det heter "landsvägscykling" och inte "cykelbanecykling" 😉 Posta gärna info om din kommunikation med kommunen!
Finns en orsak till att det heter "landsvägscykling" och inte "cykelbanecykling" 😉 Posta gärna info om din kommunikation med kommunen!
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:23Jo jag vet cykelbanor är skit men jag va ju på väg till landsvägen, "snyft". Nä skämt å sido 6 timmar på ortopedakuten under lördagen gjorde ju det hela inte roligare(jag va inte helt trasig). Har tänkt höra av mig till kommun men har ju inte så stora för
Jo jag vet cykelbanor är skit men jag va ju på väg till landsvägen, "snyft". Nä skämt å sido 6 timmar på ortopedakuten under lördagen gjorde ju det hela inte roligare(jag va inte helt trasig). Har tänkt höra av mig till kommun men har ju inte så stora för
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 23:16Leta rätt på den person inom kommunen som ansvarar för cykelbanan och påpeka vänligt men bestämt vad du tycker så gör du andra cyklister en tjänst (även om resultaten kanske inte kommer över en natt).
Leta rätt på den person inom kommunen som ansvarar för cykelbanan och påpeka vänligt men bestämt vad du tycker så gör du andra cyklister en tjänst (även om resultaten kanske inte kommer över en natt).
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 23:19Samt skriv en lagomt spydig insändare i den lokala dagstidningen 🙂
Samt skriv en lagomt spydig insändare i den lokala dagstidningen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 23:20Precis, lagom är bäst.
Precis, lagom är bäst.
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 05:40Dräm til med ordet dråpförsök, fara för mänskligheten, osv. Det bruakr reta upp en grå tjänsteman som inte vet vad en cykel är.
Dräm til med ordet dråpförsök, fara för mänskligheten, osv. Det bruakr reta upp en grå tjänsteman som inte vet vad en cykel är.