Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykeltacx fortius
You need to log in to create posts and topics.

Hej Åke
samma Rolle här som där
du måste kryssa i visa dolda mappar och filer
det hittar du start-den här datorn-vertyg-mappalternativ- visning sen kryssa du i visa dolda mappar och filer
går du in på
C:Documents and SettingsAll UsersApplication DataTacx

Lyckas fortfarande inte importera i TTS2/3.

Jag försökte skapa en iso-fil (tror jag lyckades) med mappsystem enl nedan men importen anger att den inte kan hitta Nordkapp.avi. Jag förstår inte riktigt vad du menar med /.avi, måste d

jag har Tacx Fortius/i-magic 2.0.4

Jag brände helt enkelt filmen och filarna enligt den beskrivna mappstrukturen.
Nordkap RLVn har jag inte fått att funka.
men Gimsøy, Tryvann backtempo, Svelvik TT och Årdalrunt
har säkert glömt någon men prova någon av dom

Edit
hittade denna sida, alla R

Fick det att funka till sist. Tack!

om man är sugen på och tävla sig genom vintern.

http://www.rulletour.no/

För rulletour måste man köra Fortius. Det är en gammal variant av programvaran från Tacx. Den går att ladda ner från rulletour.no, och det är helt lagligt. Man kan installera Fortius på samma dator som man kör TTS.

OBS! Fortius funkar inte i 64-bitars Wi

Hej.
Jag lyckades jag få in Gimsoy RLVn i TTS 2, men bara i catalyst med profilen. Det fungerade bra, men vill ju så klart även ha filmen med.

Har bränt dom här mapparna som
FortiusInstall/Video/.pgmf
FortiusInstall/Video/.rlv
Fo

Funkar Fortius inte alls i 64-bitars? Nu för tiden vill man ju oftast köra det, men det går väl i och för sig att lösa genom att köra Trainern kopplad till en virtuell burk (fast lite onödigt mecikgt).

Jag är inte helt säker på att det funkar att virtualisera. Det beror väl på hur pass bra USB stödet är i VM:en. Jag vet att en del VM:s inte är sådär dunderbra på USB virtualisering. Fortius USB driver ser ut att vara en lite speciell historia. Jag hade u