Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 01:37Vmware workstation har direkt tillgång till hårdvaran, så där är nog inte usb nåt problem. Funakr nog dock inte i gratis vm-produkter.
Vmware workstation har direkt tillgång till hårdvaran, så där är nog inte usb nåt problem. Funakr nog dock inte i gratis vm-produkter.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 12:02Använder windows 7 64bitar utan problem.
Använder windows 7 64bitar utan problem.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:25Åke Eriksson:
"Har bränt dom här mapparna som
FortiusInstall/Video/.pgmf
FortiusInstall/Video/.rlv
FortiusInstall/Video//.avi""Du har väl ändrat till filmens namn? Så det blir så här:
FortiusInst
Åke Eriksson:
"Har bränt dom här mapparna som
FortiusInstall/Video/.pgmf
FortiusInstall/Video/.rlv
FortiusInstall/Video//.avi""
Du har väl ändrat till filmens namn? Så det blir så här:
FortiusInst
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:09Adrian Schmidt.
Ja jag ändrat till filmens namn.
Kan det bli något fel när jag ska bränna CD?
Man ska skapa .iso image, och det vet jag inte vad det innebär?
Adrian Schmidt.
Ja jag ändrat till filmens namn.
Kan det bli något fel när jag ska bränna CD?
Man ska skapa .iso image, och det vet jag inte vad det innebär?
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:17Du behöver t.ex. Daemon tools för att skapa en exakt kopia av CD:n så datorn tror att du kör från CD:n. Det är det "skapa en iso-image" betyder.
Du behöver t.ex. Daemon tools för att skapa en exakt kopia av CD:n så datorn tror att du kör från CD:n. Det är det "skapa en iso-image" betyder.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:20Hm, fast man kanske skapar iso-filen i nåt annat än deamon tools. Inser att jag inte gjort det på väldigt länge. När du har en iso-fil "mountar" du den i daemon tools och då tror datorn att du har cd:n i.
Hm, fast man kanske skapar iso-filen i nåt annat än deamon tools. Inser att jag inte gjort det på väldigt länge. När du har en iso-fil "mountar" du den i daemon tools och då tror datorn att du har cd:n i.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 22:45Jag använder Nero för att skapa iso filer men tror det borde gå i vilket program som helst som du bränner dvd/cd skivor med.
Jag använder Nero för att skapa iso filer men tror det borde gå i vilket program som helst som du bränner dvd/cd skivor med.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 16:20Jag brännde filerna på en DVD-skiva (dvs inte skapat en iso-fil) i precis den mapp-organisation som du gjort och fick det att funka. Du har inte missat något med stor/liten bokstav eller liknande?
Jag brännde filerna på en DVD-skiva (dvs inte skapat en iso-fil) i precis den mapp-organisation som du gjort och fick det att funka. Du har inte missat något med stor/liten bokstav eller liknande?
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:50Okej.
Jag har bränt med Windows DVD-bränning.
Kan inte se att jag skrivit något fel.
Har laddat hem Daemon tools ska se om det löser det hela.Konstigt att jag fick det att fungera med profilen i Catalyst, men ingen film.
Tackar för alla förslagen, ska
Okej.
Jag har bränt med Windows DVD-bränning.
Kan inte se att jag skrivit något fel.
Har laddat hem Daemon tools ska se om det löser det hela.
Konstigt att jag fick det att fungera med profilen i Catalyst, men ingen film.
Tackar för alla förslagen, ska
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 12:39Märkte just att då jag körde över alla videos till TTS3 att vissa ska vara med stora bokstäver av nån anledning. Testa ändra filnamnen på de rlvs som inte fungerar till stora bokstäler, typ SAGELV2.avi
Märkte just att då jag körde över alla videos till TTS3 att vissa ska vara med stora bokstäver av nån anledning. Testa ändra filnamnen på de rlvs som inte fungerar till stora bokstäler, typ SAGELV2.avi