Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTagit backup?
You need to log in to create posts and topics.

12

Jo det har faktiskt varit en hel del till salu. Jag var och kollade på ett som hade använts för bränsleförvaring. Några 10000-tals kubiks möjlighet att förvara liniment och man fick en brandstation ovan jord på köpet. Järnvägsräls indragen på tomten. Bost

#7 Rista in alla nollor och ettor på titanplattor och förvara i bergrummet.

Plötsligt försvann alla mina typ Dina dokument.....det var några underliga icke-interessanta kvar(Märkligt nog?!)...men annars så var rubbet borta. Mörker. Jag kollade med sönerna å dom sa något kryptiskt att man kunde begära att datorn ställde sig på ett

Du! Farsan är ett levande virus och lyckas installera de senaste från Ryssland. Med videoredigeringsintresse så hjälper det inte med att säkra data för 50 spänn på Claes. Närmare 2 och nollor så finns lagringsmedia på NetOnNet.

Andreas är en underbart snäll å varm människa innerst inne....tack för all omtanke.//Kjell.

1. Satan va med messerschmittar det fanns här! 😉
2. Fantastiskt vad fort tråden spårade ur! (signifikant för forumet?)

Men.. ähh jag gillar funbeat ändå och alla ni som gör det till vad det är..

Nej,nej nej.....Inga flygmaskiner här på FunBeat om vi får be..?!
BESSERWISSER heter det Peter W ...å de de finns det djävligt många av...hehehehe. Men kolla upp dom i valören riktigt ordentligt så måste du nog ändå hålla med mig om att det här är den stö

fast det kan ju vara rätt skönt att en massa gamalt försvinner när man
inte tagit backup. Hur mycket saknar man egentligen?

12