Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 09:13Jag brukar alltid ha ett par kalsonger under mina tights, och sedan definitivt inga shorts över, Men jag förstod din anledning till "stilbrottet".
Jag brukar alltid ha ett par kalsonger under mina tights, och sedan definitivt inga shorts över, Men jag förstod din anledning till "stilbrottet".
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 09:36Jag förstår inte vad ni pratar om ? Jag har skrivit tajts hela tiden ???
Jag förstår inte vad ni pratar om ? Jag har skrivit tajts hela tiden ???
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 09:38Är det ingen som testat kalsonger utanpå tajtsen? Kan bli modeskapande 😉
Är det ingen som testat kalsonger utanpå tajtsen? Kan bli modeskapande 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 09:59Som stålmannen fast i sommarversion eller hur tänkte du nu ?
Som stålmannen fast i sommarversion eller hur tänkte du nu ?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 10:48Jag sprang ett helt långpass i kompressions-långkalsoner och det var ingen som glodde vad jag kunde märka 😉
Jag sprang ett helt långpass i kompressions-långkalsoner och det var ingen som glodde vad jag kunde märka 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 11:00"kompressions-långkalsoner"?? Är det som push-ups eller är det mest mot hängröv 😀
"kompressions-långkalsoner"?? Är det som push-ups eller är det mest mot hängröv 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 11:36"Compression base layer" enligt Wiggle. Förmodligen avsett att ha under ytterkläder som inte finns med kompression. Om man nu vill ha kompression (vilket jag inte vill efter att ha testat).
"Compression base layer" enligt Wiggle. Förmodligen avsett att ha under ytterkläder som inte finns med kompression. Om man nu vill ha kompression (vilket jag inte vill efter att ha testat).
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2012, 15:48Kompressionshalsduk kan vara farligt sägs det - den minskar syreupptagningsförmågan!
Kompressionshalsduk kan vara farligt sägs det - den minskar syreupptagningsförmågan!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 16:27Lr Mamba, alias den som kramas 😉
Lr Mamba, alias den som kramas 😉